اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاری شدن سیل بی سابقه در ژاپن


مناطقی از ژاپن امروز شاهد جاری شدن سیل بی سابقه بود.

خبرگزاری صدا و سیما: بارش شدید باران در ژاپن باعث جاری شدن سیل بی سابقه در بخش هایی از این کشور شد.

مقامات ژاپنی به دهها هزار نفر در این کشور دستور دادند تا خانه های خود را تخلیه کنند.
بگفته مقامات ژاپنی جاری شدن سیل باعث تخریب شماری از خانه ها شده است. سیل همچنین زمینه ساز رانش زمین در بخش هایی از ژاپن شد.

اداره هواشناسی در ژاپن در هشداری به مقامات محلی در شمال توکیو تاکید کرد این شرایط بد آب و هوایی بی سابقه است و خطر مستقیم برای ساکنان محسوب می شود.

نیروهای امدادرستانی در ژاپن برای انتقال افرادی که در محاصره سیل قرار گرفته بودند مجبور به استفاده از بالگرد شدند.
سیل همچنین به صدها دستگاه خودرو و نیز زمین های کشاورزی در ژاپن خسارت وارد کرد.


ویدیو مرتبط :
جاری شدن سیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاری شدن سیل در جاده تهران ـ مشهد



اخبار ,اخبار حوادث ,جاری شدن سیل در جاده تهران ـ مشهد

 

اخبار حوادث - جاری شدن سیل در جاده تهران ـ مشهد

بر اثر سیل بامداد سه شنبه در منطقه کلاته حداده ، کلاته خوان و مومن آباد دامغان چهار دستگاه اتوبوس، سه دستگاه کامیون، سه دستگاه سواری و یک دستگاه نیسان از جاده منحرف و دچار خسارت شدند.

جاری شدن سیل در شهرستان دامغان 10 کیلومتر از مسیر جاده دامغان به شاهرود را دچار مشکل و برای مدتی موجب مسدود شدن این محور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از سمنان، این واقعه بامداد سه شنبه در منطقه کلاته حداده، کلاته خوان و مومن آباد دامغان رخ داد و و بر اثر آن چهار دستگاه اتوبوس، سه دستگاه کامیون، سه دستگاه سواری و یک دستگاه نیسان از جاده منحرف و دچار خسارت شدند.

مدیرکل دفتر مدیربت بحران استانداری سمنان گفت : دو کیلومتر از این محور که دچار سیل بردگی شد با تلاش نیروهای راهداری و امدادی ساعت چهار ارتباط در آن مجددا برقرار شد.

 احمد طاهری افزود: کار لایروبی و گل روبی از بستر جاده هم اکنون در حال انجام است. وی اضافه کرد: دو دستگاه از اتوبوس ها پس از اقدامات اولیه ادامه مسیر دادند و مسافران دو دستگاه دیگر نیز با سرویس های جایگزین اعزام شدند.

طاهری یاد آور شد: خوشبختانه این سیل تلفات جانی نداشته اما خساراتی به روستاهای کلاته حداده ، کلاته خوان و مومن آباد وارد کرده که در حال بررسی است.

استاندار سمنان بعد از اطلاع از وقوع سیل در منطقه حضور یافته و به بررسی وضعیت سیل و اقدامات نیروهای امدادی پرداخت.
میزان خسارت وارد آمده در منطقه پس از بررسی کارشناسی متعاقبا اعلام می شود.

این حادثه سیل در مسیر جاده تهران ـ مشهد در شهرستان دامغان رخ داده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران