اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاده کرج - چالوس یکطرفه می شود


رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به محدودیت های پایان هفته محور کرج - چالوس، اعلام کرد: روز جمعه محور کرج - چالوس از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به محدودیت های پایان هفته محور کرج - چالوس، اعلام کرد: روز جمعه محور کرج - چالوس از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

سرهنگ رضا اکبری با بیان این مطلب اظهار داشت: روز جمعه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 31 خرداد تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

اکبری در ادامه تاکید کرد: از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه عبور تمام وسایل نقلیه از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و ماموران پلیس راه از حرکت خودروها در این مسیر جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه البرز تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل پلیس راه در این مدت عبور و مرور تمام کامیون‌ها و تریلرها به همراه موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس ممنوع است.

اکبری در پایان یادآور شد: با هدف روان‌سازی بار ترافیکی در پایان هفته این محدودیت ها اعمال می شود.


ویدیو مرتبط :
بیلبورد سه وجهی تبلیغاتی نقش خرد در جاده کرج چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت جاده کرج - چالوس



اخبار ,اخبار اجتماعی ,وضعیت جاده کرج چالوس

اخبار اجتماعی - ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز گفت: براساس برنامه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 22 دوشنبه ششم مرداد تا ساعت 12 ظهر سه شنبه هفتم مرداد ماه از سمت کرج به مرزن آباد یک طرفه است.

رییس پلیس راه استان البرز گفت: در آستانه تعطیلات عید سعید فطر و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، ترافیک در جاده کرج - چالوس سنگین است.

سرهنگ رضا اکبری در گفت وگو با ایرنا افزود: تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از میدان امیرکبیر کرج با ترافیک سنگین همراه است.

وی ادامه داد: اکنون ترافیک در آزادراه کرج - قزوین و کرج - تهران نیز نیمه سنگین و روان است.

اکبری پیش بینی کرد که بار ترافیکی جاده های استان البرز از بعداز ظهر امروز (دوشنبه) بسیار سنگین شود.

رییس پلیس راه البرز گفت: براساس برنامه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 22 دوشنبه ششم مرداد تا ساعت 12 ظهر سه شنبه هفتم مرداد ماه از سمت کرج به مرزن آباد یک طرفه است.

وی با توجه به سنگینی ترافیک در این مسیر، بر رعایت کامل قوانین راهنمایی و ورانندگی و شکیبایی از سوی رانندگان تاکید کرد.

استان البرز یکهزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک کشور مربوط به راه های این استان است.
اخبار اجتماعی - ایرنا