اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاده چالوس-کرج یک طرفه می‌شود


معاون عملیاتی پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده کرج-چالوس از امشب تا فردا خبر داد و گفت: این اعمال محدودیت برای تخلیه بار ترافیکی این محور است.

خبرگزاری فارس: معاون عملیاتی پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده کرج-چالوس از امشب تا فردا خبر داد و گفت: این اعمال محدودیت برای تخلیه بار ترافیکی این محور است.

سردار محمدرضا مهماندار معاون عملیاتی پلیس راهور ناجا با اعلام این مطلب افزود: همان گونه که مستحضرید در آخرین روز سال 93 هستیم و امروز با حجم ترافیک بالا روبرو هستیم.

وی افزود: براساس آنچه سازمان هواشناسی اعلام کرده است در بسیاری از استان‌های کشور شاهد بارش باران هستیم که به طور قطع این وضعیت در ارتفاعات تبدیل به بارش برف می‌شود.

سردار مهماندار گفت: این شرایط لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و همچنین رعایت سرعت مطمئنه را برای رانندگان الزامی می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور ناجا همچنین به ضرورت بستن کمربند ایمنی از سوی همه سرنشینان اشاره کرد و گفت: سال گذشته 40 درصد حوادث و تلفات به خاطر نبستن کمربند ایمنی بوده است.
وی همچنین با اشاره به ترافیک سنگین محور کرج-چالوس گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده از امشب جاده چالوس به سمت شمال یک طرفه خواهد شد و اجازه حرکت از سمت چالوس به تهران داده نخواهد شد.

سردار مهماندار گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر ترافیک سنگینی در این محور شاهد هستیم از رانندگان خواست تا زمان ورود به جاده را مدیریت کنند.


ویدیو مرتبط :
بیلبورد سه وجهی تبلیغاتی نقش خرد در جاده کرج چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس راه: جاده کرج-چالوس یک طرفه می شود


معاون پلیس راه استان البرز گفت: به منظور روان سازی و تخلیه بار ترافیکی، جاده کرج - چالوس امروز /چهارشنبه/ 14 فروردین از ساعت 15 در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون پلیس راه استان البرز گفت: به منظور روان سازی و تخلیه بار ترافیکی، جاده کرج - چالوس امروز /چهارشنبه/ 14 فروردین از ساعت 15 در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می شود.

سرهنگ ˈرضا اکبری افزود: این محدودیت ترافیکی که از منطقه دزدبن مرزن آباد اعمال می شود تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه 15 فروردین ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس این محدودیت، حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه لغایت یک بامداد روز پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .

وی اظهارکرد: چنانچه بار ترافیکی درمحور یاد شده در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت.

اکبری یادآوری کرد: در این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس ممنوع است.

معاون پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت در محور کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد ضمن شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.