اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاده چالوس همچنان مسدود است


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: باند شمال به جنوب آزادراه چالوس - مرزن‌آباد که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود کماکان مسدود است.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: باند شمال به جنوب آزادراه چالوس - مرزن‌آباد که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود کماکان مسدود است.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای کندوان و فیروزکوه و همچنین محور سنقر در کرمانشاه بارش خفیف برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان البرز و قزوین اظهار داشت: در محور داران ـ الیگودرز در اصفهان، محورهای شیراز ـ‌ اصفهان، شیراز ـ کازرون و شیراز ـ سپیدان در استان فارس و همچنین محور سلفچگان ـ اراک در استان قم بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محورهای علی‌آباد ـ آزادشهر، آزادشهر ـ جنگل گلستان و آزادشهر ـ شاهرود در استان گلستان نیز باران می‌بارد.

وی به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل عدم ایمنی کافی پرداخت و گفت: باند شمال به جنوب آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در استان مازندران که از ساعت ۱۳ روز جمعه ۳۰ بهمن ماه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود کماکان مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد مقطعی محور هراز در محدوده آبعلی به سمت مازندران اشاره و خاطرنشان کرد:‌ در بازه زمانی ۸ تا ۱۵ اسفند ماه و از ساعت ۱۹ تا ۵ صبح روز بعد این محور به دلیل عملیات راهسازی مسدود است.


ویدیو مرتبط :
گشت زدن در جاده چالوس | پیچ و خم های جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاده چالوس مسدود شد


رئیس پلیس راه کشور از انسداد جاده چالوس خبر داد و گفت: از ساعت 15 امروز مسیر مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

خبرگزاری فارس: سردار محمدرضا مهماندار در گفت و گو با فارس با اعلام این خبر گفت: از ساعت 12 امروز جاده چالوس از میدان امیرکبیر به سمت شمال مسدود شد.

وی افزود: همچنین ساعت 13 امروز جاده هراز از بالای رودهن به سمت آب اسک یکطرفه شده است.

رئیس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: از ساعت 15 امروز مسیر مرزن آباد به کرج و آب اسک به رودهن تا ساعت 1 بامداد یکطرفه خواهد شد.