اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثروت زنان دیكتاتورهای عرب


یك روزنامه آمریكایی همسر قذافی را برنده ماراتن جمع آوری ثروت میان همسران روسای جمهور كشورهای عربی دانست.

انقلاب‌های پی در پی كشورهای عربی نشان داد كه همسران روسای جمهوری و مسئولان این كشورها از نقش همیشگی خود و حمایت از زنان وانجمن‌های خیریه خارج شده و به فعالیت‌های سیاسی درجهت منافع شخصی می‌پرداختند تا جاییكه اتهامات مختلفی به آنها وارد شده و برخی از آنها به فساد و گردآوری اموال متهم شدند. زنان مسئولان ارشد و روسای جمهوری این كشورهای عربی وارد مسابقه‌های گردآوری ثروت شدند كه براساس گزارش‌های رسانه‌ها تاكنون صفیه قذافی، همسر دوم معمر قذافی در صدر قرار دارد. وی در سال 1971 كه به عنوان پرستار استخدام شده بود با قذافی ازدواج كرد وصاحب 6 فرزند شده است.



روزنامه آمریكایی یواس ای تودی نوشت كه ثروت صفیه قذافی 30 میلیارد دلار تخمین زده شده است. بدین ترتیب ثروت همسر قذافی از دارایی‌های لیلی طرابلسی، همسر زین العابدین بن علی رئیس جمهوری مخلوع تونس فراتر رفته است. صفیه قذافی شركت هواپیمایی البراق را به همراه 20 تن طلا تحت تملك خود دارد. دولت های انگلیس و فرانسه خواهان درج نام همسر قذافی در لیست سیاه شده‌اند.

لیلی طرابلسی یكی از بانفوذترین هسمران روسای جمهور غرب به شمار می‌آید چرا كه توانست با استفاده از نفوذ خود بر همسرش به نفع افراد خانواده‌اش اقداماتی انجام دهد. برخی لیبی طرابلسی و خانواده‌اش را به دلیل فعالیت‌هایشان "مافیا" می‌خواندند.

در مصر نیز سوزان مبارك، همسر حسنی مبارك، رئیس جمهوری سابق این كشور نفوذ زیادی در مصر داشته است. البته او بیشتر به فعالیت‌های خیریه و حمایت از كودكان می‌پرداخت كه این مساله باعث شده بود تا فعالیت‌های سیاسی‌اش پشت پرده باقی بماند. همسر حسنی مبارك نیز دارای حساب‌های شخصی و اموال زیادی بوده و برای انجام تحقیقات به مدت 15 روز بازداشت شد اما به قید وثیقه آزاد شد.

منبع : ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫آیا پول و ثروت باعث جذب زنان میشود؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیبا ترین زنان عرب +تصاویر



زیبا ترین زنان عرب +تصاویر

چند تا از پر بیننده ترین سایتهای خارجی در یک اقدام جالب با انتشار فهرستی از زیباترین زنان عرب این فرصت را در اختیار کاربران دنیای مجازی قرار داد تا 9 نفر از زیباترین زن های عرب را به سلیقه خود انتخاب کنند.

زیبا ترین زنان عرب - در این مطلب شما عزیزان را با زیباترین زنان عرب که علاوه بر زیبای محبوبیت و شهرت خاصی نیز دارند آشنا می کنیم.

چند تا از پر بیننده ترین سایتهای خارجی در یک اقدام جالب با انتشار فهرستی از زیباترین زنان عرب این فرصت را در اختیار کاربران دنیای مجازی قرار داد تا 9 نفر از زیباترین زن های عرب را به سلیقه خود انتخاب کنند ، در این فهرست اسم افراد مشهور و زیبایی به چشم میخورد که 9 نفر از آنها عنوان زیباترین زنان سال ۲۰۱۳ را به خود اختصاص دادند.

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه اول رانیا یاسین ملقب به ملکه رانیا، همسر عبدالله دوم، پادشاه اردن

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه دوم یامیلا دیاز کف دست مانکن لبنانی تبار

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه سوم بازیگر فرانسوی الجزایری تبار لیلا بختی

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه چهارم ملکه زیبایی سابق کلمبیا - سوریه و لبنان  والری دومینغیز

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه پنجم بازیگر زن و ملکه زیبایی لبنان نادین نجیم

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه ششم خواننده لبنانی هیفا وهبی

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه هفتم خواننده لبنانی مای حریری

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه هشتم كریمة أدیب، بازیگر انگلیسی تبار مراکش

زیبا ترین زنان عرب ,زنان عرب

رتبه نهم جنا دوان: بازیگر آمریکایی لبنانی تبار است

منبع:rouzegareno.ir