اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت نام 33 هزار نفر در آزمون پردیس‌های خودگردان/آخرین مهلت ثبت نام



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آزمون پردیس‌های خودگردان

 

اخبار دانشگاه - توکلی خبر داد:
ثبت نام 33 هزار نفر در آزمون پردیس‌های خودگردان/ امشب آخرین مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی دوره های پردیس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتری (نیمه متمركز Ph.D) و كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 گفت: مهلت ثبت نام در این دوره ها ساعت 24 امشب چهارشنبه 25 تیرماه پایان می پذیرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: داوطلبان تنها تا روز چهارشنبه 25 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org با مطالعه دفترچه و دریافت آن نسبت به خریداری كارت اعتباری ثبت‌ نام از طریق كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ثبت نام در این آزمون ها به تفکیک مقطع گفت: 18 هزار و 580 داوطلب برای شرکت در آزمون ورودی دوره های پردیس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتری (نیمه متمركز Ph.D) و 15 هزار و 177 نفر نیز در آزمون متمركز ورودی به دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 و در مجموع 33 هزار و 757 نفر متقاضی شده اند.

آزمون متمرکز دوره های کارشناسی ارشد و دکتری پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی 21 شهریورماه برگزار می شود.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 - 99

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام بیش از 120 هزار نفر در آزمون دکترای سال 95/ زمان آخرین مهلت ثبت‌نام



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون دکترای سال 95

مشاور عالی رئیس جمهور سنجش آموزش کشور گفت: تا 8 صبح امروز 120 هزار و 500 نفر در آزمون دکترای سال 95 ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال 95 تا ساعت 24 روز شنبه 19 اسفند ماه مهلت دارد و این مهلت دیگر قابل تمدید نیست.

وی افزود: تا 8 صبح امروز 120 هزار و 500 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

به گفته وی، آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال 95، 14 اسفند امسال برگزار می‌شود.

 اخبار  دانشگاه -  فارس