اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت نام صلواتی یارانه نقدی در یک سازمان!


در حالی كه طی یك هفته گذشته تمام امكانات دولتی، شبه دولتی و حاكمیتی از جمله صدا سیما و... رسانه ها بسیج شدند تا مردم را از گرفتن یارانه منصرف كنند. یافته های خبرنگار ایلنا حاكی از آن است كه برخی از شعب یكی از سازمان ها اقدام به ثبت نامه "صلواتی" یارانه ها برای عموم مردم می‌كنند.

خبرگزاری ایلنا: در حالی كه طی یك هفته گذشته تمام امكانات دولتی، شبه دولتی و حاكمیتی از جمله صدا سیما و... رسانه ها بسیج شدند تا مردم را از گرفتن یارانه منصرف كنند. یافته های خبرنگار ما حاكی از آن است كه برخی از شعب یكی از سازمان‌ها اقدام به ثبت نامه "صلواتی" یارانه ها برای عموم مردم می‌كنند.

در همین راستا به یكی از نمایندگی های این سازمان كه در اقدامی بسیار جالب به ثبت نام مردم برای دریافت یارانه نقدی به صورت صلواتی كرده است مراجعه و انگیزه این مركز را جویا شد.

در خصوص اقدام این نمایندگی برای ثبت نام رایگان مردم در زمینه دریافت یارانه نقدی اظهار داشت: نخستین روز ثبت نام یارانه نقدی تعداد زیادی از افراد در مقابل كافی نت ها تجمع كرده بودند و اضطراب و نگرانی در نگاه هایشان موج می زد.

وی افزود: با دیدن چنین صحنه ای بر آن شدیم كه به مردم خدمات رایگان و صلواتی ارائه دهیم.

این كارشناس در پاسخ به این پرسش كه چه تعداد افراد از روز نخست به این نمایندگی مراجعه كرده اند افزود: روز اول 166 نفر و روز دوم و سوم به ترتیب 50 و 70 نفر مراجعه داشتند كه بیشتر افراد از طبقات محروم جامعه بودند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش كه آیا این اقدام شما با تبلیغات دولتی برای انصراف از یارانه نقدی منافات ندارد تصریح كرد: اقدام ما بر ضد تبیلغات نیست.

وی گفت: ما در تهران در خیابان‌های انقلاب،هفت تیر و سپهبد قرنی به ثبت نام مردم اقدام می‌كنیم.

سازمان مزبور: اطلاع نداریم، اظهارنظرنمی‌كنیم

در همین حال مسئولان این سازمان ضمن ابراز بی اطلاعی از عملكرد برخی از شعب و نمایندگی های این سازمان كه اقدام به ثبت نام صلواتی می‌كنند ابراز كردند كه در این خصوص اظهار نظر نخواهندكرد.


ویدیو مرتبط :
ثبت نام یارانه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازمان هدفمندی: یارانه نقدی آذرماه صبح روز دوشنبه قابل برداشت است



 

 

 

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها خبر داد: یارانه نقدی آذرماه یکشنبه شب به حساب خانوارها واریز می‌شود.

بهروز مرادی تصریح کرد: یارانه نقدی آذرماه فرداشب به حساب خانوارها واریز می‌شود و از صبح روز دوشنبه قابل برداشت است.

وی افزود: سرانه یارانه نقدی این ماه نیز ۴۵هزار و ۵۰۰ تومان درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، دولت وعده کرده بود یارانه نقدی خانوارها در نیمه اول هر ماه پرداخت شود که بدین ترتیب یارانه آذرماه قبل از فرا رسیدن نیمه ماه در حساب خانوارهای ایرانی است.../عصرایران