اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت نام دوره های الکترونیکی ارشد دانشگاه آزاد تا ۹ دی ادامه دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره های غیر حضوری واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۶ آذرماه آغاز و تا ۹ دی ماه ادامه دارد.

داوطلبان متقاضی ثبت نام در دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه می توانند نسبت به انتخاب کد رشته های واحد الکترونیکی تا ۹ دی ماه به نشانی الکترونیکی www.Azmoon.org  مراجعه کنند.

آموزش الکترونیکی یا مجازی از شیوه های نوین آموزشی است که به دلیل عدم نیاز به شرکت در کلاس های حضوری و با به کارگیری امکانات پیشرفته آموزشی، ضمن ارتقای کیفیت تحصیلی باعث صرفه جویی قابل توجه در وقت و هزینه دانشجویان می شود.

دسترسی دانشجویان در اقصی نقاط کشور به اساتید برجسته و طراز اول و برگزاری امتحانات پایان ترم در ۳۲ مرکز استان، از دیگر گام های واحد الکترونیکی در راستای عدالت آموزشی است که امکان ادامه تحصیل را برای کارمندان، زنان خانه دار و علاقمندان به تحصیل در مناطق محروم کشور فراهم آورده است.

 

اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اواخر دی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اواخر دی

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه از اواخر دی ماه خبر داد.

ناصر اقبالی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد در اواخر دی ماه، گفت: حذف کنکور شامل حال رشته‌های دوره کارشناسی ارشد نمی‌شود.

وی در خصوص انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد برای بهمن ماه، اظهار کرد: داوطلبان برای انجام انتخاب رشته تا روز شنبه 2 دی ماه مهلت دارند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: کلیه افراد حاضر در جلسه کارشناسی ارشد سال 91 که در مرحله اول اعلام نتایج (شهریور ماه) موفق به پذیرش در واحدهای دانشگاه آزاد نشده‌اند و یا افرادی که در مرحله دوم اعلام نتایج پذیرفته شده‌اند، لیکن در واحد دانشگاهی محل پذیرش ثبت‌نام نکرده‌اند، مجاز به انتخاب رشته در این مرحله هستند.

اقبالی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند 10 کد رشته را بر اساس علاقه انتخاب کرده و در سایت ثبت‌نام کنند، اظهارکرد: واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org کارت اعتباری 12 هزار تومانی خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند./ایسنا