اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت‌ نام سیم‌ كارت "رایتل" از امروز


دور جدید ثبت نام سیم‌كارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) در تهران و كرج از عصر امروز، ساعت17 آغاز می‌شود.

ایسنا:  دور جدید ثبت نام سیم‌كارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) در تهران و كرج از عصر امروز، ساعت17 آغاز می‌شود.

هر نفر فقط می‌تواند یك سیم‌كارت ثبت‌نام كند.

ظاهرا محدودیتی برای تعداد ثبت‌نام شدگان وجود ندارد و این ثبت نام فقط از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.rightel.ir امكان‌پذیر است.

حمید فرنگ - مدیر عامل رایتل - نیز پیش از این از ثبت‌نام‌های جدید برای سیم‌كارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و كرج از 15 فروردین‌ماه سال جاری خبر داده بود.

 


ویدیو مرتبط :
شارژ رایتل - تیزر تبلیغاتی سیم کارت رایتل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهنمای عملی ثبت نام سیم کارت های رایتل


دور جدید ثبت نام سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) در تهران و کرج از دو، سه روز پیش شروع شده و فعلا ادامه دارد.

هفت صبح: دور جدید ثبت نام سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) در تهران و کرج از دو، سه روز پیش شروع شده و فعلا ادامه دارد. مشترکانی که قصد خرید سیم کارت های رایتل را دارند می توانند با مراجعه به سایت www.rightel.ir جهت ثبت نامن سیم کارت های دیتا و دایمی اقدام کنند.

متقاضیان می توانند با ورود به سایت رایتل و انتخاب گزینه پیش ثبت نام وارد مراحل ثبت نام شده و با واردکردن اطلاعات فردی، نوع و شماره سیم کارت درخواستی توسط متقاضی به تکمیل ثبت نام خود بپردازند. پس از تکمیل ثبت نام، کد رهگیری به متقاضیان داده می شود و همچنین محدوده زمانی تکمیل ثبت نام به منظور واگذاری سیم کارت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.



در این دوره هر فرد فقط یک بار مجاز به پیش ثبت نام است و همچنین در این دوره امکان پیش ثبت نام برای اشخاص حقیقی فراهم شده است. در این مرحله متقاضیان می توانند جهت پیش ثبت نام در شهرهای تهران و کرج اقدام کنند و سیم کارت آنها به نشانی و کدپستی ذکرشده توسط متقاضی در فرم پیش ثبت نام ارسال می شود. پس از اتمام پیش ثبت نام، صفحه ای حاوی اطلاعات متقاضی، محدوده زمانی و کد رهگیری نشانداده می شود که باید متقاضیان اطلاعات این صفحه را جهت پیگیری های بعدی نزد خود نگه دارند.

بخش دوم شامل انتخاب نوع سیم کارت توسط متقاضی به صورت دیتا و دایمی است، داده می شود که در صورت انتخاب سیم کارت دیتا انتخاب شماره به صورت خودکار و از سوی شبکه داده می شود، اما درصورت انتخاب سیم کارت دایمی روش انتخاب شماره می تواند دلخواه نیز باشد اما در مرحله بعد اطلاعات فردی شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، استان و آدرس فرد و... خواسته شده که پس از تکمیل به فرد گفته می شود تمامی اطلاعات واردشده توسط متقاضی از طرف رایتل محرمانه تلقی می شود.

در این مرحله تنها اطلاعات و شماره دلخواه ثبت می شود و نیازی به پرداخت وجه نیست اما با واردشدن به مرحله بعد نیز نوع سیم کارت و مشخصات که از سوی فرد انتخاب شده برای بار آخر مورد تایید متقاضی قرار می گیرد و پس از آن صفحه ای جهت پرداخت مبلغ سیم کارت نمایش داده می شود که افراد می توانند از طریق کارت اعتباری بانک پارسیان یا پرداخت حضوری از کلیه شعب بانک ملت مبلغ سیم کارت خود را وارد کنند که در این مرحله به افراد گفته می شود در صورت تایید خرید با پرداخت حضوری امکان ورود مجدد به سامانه و اصلاح مشخصات و آدرس و همچنین امکان پراخت آنلاین برای متقاضی غیرفعال خواهد شد، همچنین بنا بر اعلام سیم کارت درخواستی طی سه روز کاری پس از واریز مبلغ (سیم کارت های دایمی 120 هزار تومان و سیم کارت دیتا 20 هزار تومان) تحویل مشتری خواهد شد.

در آخر نیز شناسه واریزی که در مرحله پایانی به متقاضی داده می شود، منحصر به فرد خواهد بود و حفظ و ارایه آن به بانک جهت واریز مبلغ الزامی است.