اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت‌نام آزمون های فراگیر پیام‌نور از 8 دی



 

 

 

ثبت‌نام آزمون های فراگیر پیام‌نور از 8 دی

 

احتمال تغییر در منابع آزمون وجود دارد که در دفترچه آزمون اعلام می شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام آزمونهای دوره های جدید فراگیر دانشگاه پیام نور در سال 89 را اعلام کرد و گفت: احتمال تغییر در منابع آزمون وجود دارد.

محمدهادی امین ناجی در گفتگو با مهر گفت: زمان ثبت نام آزمونهای دوره های جدید فراگیر دانشگاه پیام نور در سال 89 در مقطع کارشناسی از 8 تا 15 دی ماه و در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد از 21 تا 26 دی ماه است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از اعلام تعداد رشته های دوره های فراگیر جدید دانشگاه پیام نور در سال 89 ظرف چند روز آینده خبر داد و درباره میزان تغییر در منابع آزمون فراگیر 89 گفت: احتمال تغییر در منابع آزمون وجود دارد که در دفترچه آزمون اعلام می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 موسسه مجاز آموزش فراگیر در سراسر کشور وجود دارد درباره زمان قانونی شروع کلاسهای این موسسات به مهر گفت: تا زمانی که دفترچه آزمون اعلام نشده است برگزاری هیچگونه کلاسی مجاز نیست چون مطالبی که در کلاسها ارائه می شود باید بر مبنای منابع آزمون که در دفترچه آزمون درج می شود باشند.


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر پیام نور از فردا آغاز می‌شود



 

 

ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر پیام نور از فردا آغاز می‌شود

 

معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از فردا آغاز می‌شود.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار«صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از ساعت 9 صبح فردا یكشنبه 24 مهر، افزود: داوطلبان می‌توانند تا روز یكشنبه اول آبان ماه برای انجام ثبت‌نام اینترنتی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه كنند.

وی همچنین از آغاز ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از4 آبان ماه خبر داد و اظهار كرد: ثبت‌نام این دوره‌ها تا 11 آبان ادامه دارد.

معاون سازمان سنجش در مورد زمان برگزاری آزمون دوره‌های مختلف فراگیر، گفت: آزمون دوره‌های كارشناسی پیوسته، كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دوم دی ماه برگزار می‌شود..../تحلیل:انتخاب