اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیم ملی پشت درهای بسته رفت


تمرین روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با استقبال خوب نمایندگان رسانه‌های گروهی همراه بود که در میانه راه خبرنگاران را از محل تمرین بیرون کردند تا ملی‌پوشان از امروز پشت درهای بسته تمرین کنند.

خبرگزاری مهر: تمرین روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با استقبال خوب نمایندگان رسانه‌های گروهی همراه بود که در میانه راه خبرنگاران را از محل تمرین بیرون کردند تا ملی‌پوشان از امروز پشت درهای بسته تمرین کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار روز 25 مهر برابر کره جنوبی آماده می کند، صبح امروز چهارشنبه تمریناتش را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی در شرایطی برگزار کرد که محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی یکی از تماشاگران ویژه آن بود.

در این تمرین که هر 24 بازیکن دعوت شده به اردو با تمام قوا و بدون مشکل حضور داشتند، بازیکنان ابتدا به گرم کردن بدن هایشان پرداختند و سپس در گروه‌های چند نفره به مرور کارهای تاکتیکی مورد نظر کادر فنی پرداختند. عبور از موانع، شوت به سمت دروازه، سانتر از جناحین از بخش های مختلف این تمرین بودند.

براساس اعلام قبلی روابط عمومی فدراسیون فوتبال این آخرین تمرین تیم ملی بود که با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می شد که به همین خاطر تعداد زیادی از نمایندگان رسانه های گروهی در محل تمرین حاضر شده بودند تا با اعضای کادر فنی و بازیکنان گفتگو کنند اما در شرایطی که هنوز تمرین به پایان نرسیده بود تا مجال این کار فراهم شود، خبرنگاران را از محل تمرین بیرون کردند تا دست همه خالی بماند.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است تمریناتش را تا روز دیدار برابر کره جنوبی که روز سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، پشت درهای بسته برگزار کند.

این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده است که تیم ملی کره جنوبی نیز از روز سه شنبه تمریناتش را در تهران پیگیری می کند و شاید به همین خاطر کادر فنی ایران تصمیم گرفته تمرینات ملی پوشان پشت درهای بسته برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
اعتراض خانم هوادار تیم ملی فوتبال پشت درهای بسته ورزشگاه امام رضا مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتبال چهارشنبه پشت درهای بسته با قطر بازی می‌كند



 

تیم ملی فوتبال چهارشنبه پشت درهای بسته با قطر بازی می‌كند

 

تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه پشت درهای بسته با قطر دیدار می‌کند.

طبق برنامه ای که از قبل یش بینی شده بود تیم ایران فردا با قطر دیدار خواهد داشت.

این بازی با حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار می شود. پیش از این افشین قطبی برگزاری دیداری با تیم قطر پشت درهای بسته را خواستار شده بود که این مسابقه روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

در بازی دوم مربیان دو تیم ایران و قطر می خواهند بازیکنان ذخیره خود را محک بزنند.

تیم ملی قبل از آغاز جام ملت های آسیا که از 17 دی در دوحه قطر آغاز می شود، 12 دی نیز با آنگولا بازی می کند.

اولین بازی ایران در جام ملت های آسیا روز 21 دی مقابل عراق است. تیم ملی 25 و 29 دی با کره شمالی و امارات دیدار می کند.