اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیم ملی فوتبال گینه به ایران می‌آید


در صورت تأخیر در دیدار تیم‌های ایران و کویت قرار است تیم ملی فوتبال گینه برای دیدار دوستانه با کشورمان به ایران سفر کند.

فارس: علی کفاشیان در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در صورتی که دیدار مقابل کویت در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 4 روز عقب بیفتد قرار است تیم ملی فوتبال گینه در فیفادی به ایران بیاید و یک بازی دوستانه مقابل این تیم برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه چه تضمینی وجود دارد که این تیم با ترکیب اصلی خود حاضر شود، ادامه داد: این تیم 8 - 9 بازیکن لژیونر دارد و قرار است لیستی را به ما بدهند تا طبق این لیست در تهران حاضر شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: اردویی را در آفریقای جنوبی برگزار خواهیم کرد که احتمالا یک بازی هم در آنجا با تیم ملی فوتبال این کشور انجام می‌دهیم و پس از بازگشت به تهران نیز احتمالا یک بازی دوستانه دیگر در ایران با آنها انجام خواهیم داد.

کی‌روش روز گذشته از احتمال دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با گینه یا کنگو خبر داده بود که به این ترتیب احتمال رویارویی با گینه وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
ورود تیم ملی فوتبال لبنان به شهر مشهد برای دیدار با تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم‌ملی فوتبال گینه وارد ایران شد


اولین حریف تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده سازی جام جهانی بامداد امروز به تهران رسید.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال گینه که قرار است اولین حریف ایران در راه آماده سازی جام جهانی باشد ساعت یک بامداد امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد.

بازیکنان این تیم امروز در تنها تمرین شان در تهران، در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد تا برای رویارویی با تیم ملی فوتبال کشورمان آماده شود.

گفتنی است شاگردان کارلوس کی روش فردا و از ساعت 17:30 به مصاف تیم ملی گینه که قرار است ماکتی از تیم ملی نیجریه باشد خواهد رفت.

جلسه هماهنگی این بازی هم امروز ساعت 17 در فدراسیون فوتبال برگزار می شود.