اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیم فوتبال هنرمندان در راه روسیه


تیم ملی فوتبال هنرمندان دوم خرداد ماه برای حضور در جام جهانی فوتبال هنرمندان به روسیه می رود.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال هنرمندان دوم خرداد ماه برای حضور در جام جهانی فوتبال هنرمندان به روسیه می رود.

سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و یکی از اعضای تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران با بیان این مطلب که این تیم به زودی عازم کشور روسیه می‌شود، گفت: تیم ملی فوتبال هنرمندان روز جمعه دوم خرداد ماه برای حضور در جام جهانی فوتبال هنرمندان به کشور روسیه سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این نخستین حضور رسمی تیم فوتبال هنرمندان در این رویداد ورزشی است، بیان کرد: در این تیم هنرمندانی چون محمدرضا حیدری، علی عبدالمالکی، عارف لرستانی، محسن تنابنده، مرتضی کاظمی، امیرعلی دانایی، علی سلیمانی، حسین سلیمانی، اصغر همت، فرشید فهیم، حسام یاریار، علی سهرابی و ... حضور دارند.

هاشمی افزود: در این مسابقات 16 کشور حضور دارند و تیم ملی هنرمندان ایران با تیم هایی چون برزیل، آلمان و ژاپن همگروه است. تیم های فوتبال در چهار گروه چهار تیمی بازی می کنند.

کارگردان فیلم سینمایی «اختاپوس» توضیح داد: تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی از اعضای تیم بالای 5 سال است که با هم همکاری می کنند. خوشبختانه تیم ملی فوتبال هنرمندان از جایگاه خوبی برخوردار است و در یکی از بازی های خارجی خود با تیم ملی هنرمندان تایلند، این تیم را با 8 گل برد.

وی تاکید کرد: در این مسابقات تیم های قدرتمندی مانند برزیل حضور دارند، البته برخی از این تیم ها از بازیکنان بین المللی بالای 40 سال از جمله روماریو و پائولو مالدینی بهره می‌برند.

هاشمی در پایان گفت: محمدرضا مهدوی سرمربی تیم ملی فوتبال هنرمندان، حسین یاریار مدیر باشگاه و امیر میرزائیان مربی این تیم است.


ویدیو مرتبط :
شرکت آوات،حامی تیم فوتبال هنرمندان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تیم فوتبال هنرمندان ایران دهه ۱۳۴۰


تیم فوتبال هنرمندان ایران دهه ۱۳۴۰. در تصویر هنرمندانی نظیر ناصر ملک مطیعی، عبدالله بوتیمار، آرمان، حمید قنبری، نصرت الله وحدت، علی تابش، سامویل خاچیکیان، احمد قدکچیان، همایون، بهمنیار دیده می شوند.

تابناک: تیم فوتبال هنرمندان ایران دهه ۱۳۴۰. در تصویر هنرمندانی نظیر ناصر ملک مطیعی، عبدالله بوتیمار، آرمان، حمید قنبری، نصرت‌الله وحدت، علی تابش، سامویل خاچیکیان، احمد قدکچیان، همایون، بهمنیار دیده می شوند.

عکس: تیم فوتبال هنرمندان ایران دهه ۱۳۴۰