اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیم فوتبال سپاهان توبیخ و جریمه شد


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

به نقل از سایت فدراسیون، دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان در حالی مورخ 12 مرداد به میزبانی اصفهان برگزار شد که هواداران تیم اصفهانی تخلفاتی را انجام دادند.

بر همین اساس باشگاه سپاهان با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: ورزش3



ویدیو مرتبط :
توبیخ و جریمه جدی برای پخش تصویر شکیرا از تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست تیم سپاهان: تصمیم فیفا و فدراسیون فوتبال لازم الاجراست



 

 

سرپرست تیم سپاهان: تصمیم فیفا و فدراسیون فوتبال لازم الاجراست

 

سرپرست تیم فوتبال فولادمباركه سپاهان با اشاره به رای كمیته انضباطی درباره دیدار تیم های ذوب آهن و مس كرمان گفت:هر تصمیمی كه توسط فیفا و فدراسیون فوتبال گرفته شده، لازم الاجراست.

'مجید بصیرت'روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:از ابتدا هم باید خود فدراسیون دراین باره تصمیم می گرفت.

وی اظهارداشت:درسال 2005 و در مسابقات مقدماتی جام جهانی آلمان، صحنه ای مشابه بازی ذوب آهن و مس، در دیدار ازبكستان و بحرین اتفاق افتاد كه فدراسیون جهانی فوتبال نه تنها دستور به تكرار مسابقه داد بلكه اسم داوران ژاپنی آن دیدار را از نیز لیست داوران بین المللی حذف كرد.

وی بابیان اینكه پیروی تیم ها ازقوانین فیفا ضروری است، گفت:لیگ حرفه ای باید تابع قوانین فیفا باشد ودوتیم اصفهانی به همراه استقلال وپرسپولیس باید به جای توجه به یك چنین حواشی به موفقیت در جام باشگاه های آسیا وجهان فكر كنند.

وی خاطرنشان كرد: همه تیم ها باید خود را با قوانین روز دنیا همراه كنند و بازیكنان خود را با آخرین تكل ها و خطاهایی كه منجر به دریافت كارت زرد و یا قرمز می شود، آشنا كنند.

سرپرست تیم فوتبال فولادمباركه سپاهان تاكید كرد: هر تیم فوتبالی بخواهد پیشرفته و حرفه ای شود، باید با فوتبال روز دنیا قدم بردارد.

وی همچنین درباره بعضی شایعات مطرح شده در زمینه نفوذ اصفهانی ها در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهارداشت: هر تیمی كه عملكرد خوبی داشته باشد، مخالفانی هم پیدا می كند.

وی با بیان اینكه رقبای تیم ما باشگاه های خارجی هستند، افزود:نظرات بقیه برای ما مهم نیست و ما تنها به موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فكر می كنیم و به حواشی توجهی نداریم.

بصیرت گفت: طی چند سال اخیر تیم های اصفهانی با موفقیت های پی در پی خود، پایتخت فوتبال ایران را به اصفهان منتقل كردند.

به گزارش ایرنا،هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد كه دیدار تیم های فوتبال مس كرمان و ذوب آهن اصفهان به دلیل اشتباه 'سعید بخشی زاده'داور این مسابقه با جنجال به پایان رسید.

پس از آنكه 'ادینهوو'مهاجم مس كرمان با مكث ضربه پنالتی را به گل تبدیل كرد، بخشی زاده آن را مردود دانست و یك ضربه خطا به سود ذوب آهن اعلام كرد.

این مسابقه سرانجام با تك گل مهاجم ذوب آهن در ثانیه های پایانی به سود این تیم خاتمه یافت.

همین موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه مس كرمان اعتراض خود را نسبت به نحوه قضاوت داور اعلام دارند و به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شكایت كنند.

مسئولان باشگاه مس تهدید كردند كه درصورت عدم رسیدگی به این مساله در فدراسیون فوتبال كشورمان به فیفا شكایت خواهند كرد.

سرانجام مسئولان فدراسیون فوتبال پس از چند روز نظر خود را اعلام كردند كه بر اساس آن دو تیم مس كرمان و ذوب آهن باید مجددا دیدار خود را برگزار كنند.

'عزیز محمدی' رییس سازمان لیگ نیز پیش از این به ایرنا گفته بود كه پس از جلساتی كه با سایر مسئولان فدراسیون فوتبال داشتیم، رای به تكرار این مسابقه صادر شد.

وی افزود: هنوز زمان این مسابقه مشخص نیست و پس از مشخص شدن روز مسابقه، آن را اعلام می كنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم در واكنش به رای فدراسیون فوتبال برای تكرار بازی مس كرمان و ذوب آهن با صدور بیانیه ای اعلام كرد:با وجود اعتراض به رای صادره، صیانت از حیثیت ورزش فوتبال كشورمان درراس اولویت های اساسی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن است.

'اصغر دلیلی'افزوده بود:با ارجاع این موضوع به مراجع بین المللی موافق نیستم اما پیگیری اعتراض به رای صادره را از طریق فدراسیون فوتبال و مراجع ذیربط و ذیصلاح كشورمان دنبال می كنم.