اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیم جوانان استقلال؛ جایی برای آقازاده ها


بعد از اینکه حضور هوتن قلعه نویی در تیم های پایه استقلال سروصدای زیادی به پا کرد، حالا از این باشگاه خبر می رسد که ارشیا بابازاده، پسر حمید بابازاده هم در تیم جوانان استقلال بازی می کند، موضوعی که می تواند برای این باشگاه دردسر جدیدی باشد.

تماشا: بعد از اینکه حضور هوتن قلعه نویی در تیم های پایه استقلال سروصدای زیادی به پا کرد، حالا از این باشگاه خبر می رسد که ارشیا بابازاده، پسر حمید بابازاده هم در تیم جوانان استقلال بازی می کند، موضوعی که می تواند برای این باشگاه دردسر جدیدی باشد.

همین هفته پیش بود که حضور هوتن قلعه نویی در ترکیب استقلال در بازی دوستانه با پیکان به جنجالی بزرگ تبدیل شد. حالا معلوم نیست چرا مسئول آکادمی استقلال اجازه می دهد هر کسی که در این باشگاه مربیگری می کند، پسرش در تیم های پایه استقلال بازی کند.

البته این موضوعات در مورد خیلی از مربیان که در سطح اول دنیا مربیگری می کنند هم افتاده است. مثلا پسر مانچینی زمانی در تیم پایه اینتر بازی می کرد ولی در خارج از کشور بازیکنان برحسب توانایی شان در یک تیم بازی می کنند، اتفاقی که به نظر نمی رسد خیلی در فوتبال ایران رعایت شود.

با اینحال حمید بابازاده، مربی دروازه بان های استقلال به تماشا گفت که پسرش دروازه بان توانمندی است: «پسر من پیش از این هم در تیم های پایه نیروی زمینی بازی کرده بود. او کاملا برای قرار گرفتن درون دروازه مستعد است. ارشیا قدش 190 سانتیمتر و در هر 8 بازی که برای استقلال بازی کرده، تیمش برده و او هم ستاره بازی بوده است.»

اما شاید بهتر بود پسر بابازاده در تیم دیگری بازی می کرد تا هم بهتر می توانست خودش را نشان دهد و هم این موضوع مطرح نشود که به خاطر حضور پدرش او در استقلال بازی می کند.

با اینحال مربی دروازه بان های استقلال گفت که او خودش دوست داشته در استقلال بازی کند: «ارشیا خودش دوست داشت در استقلال بازی کند و من در این زمینه نقشی نداشتم، ضمن اینکه او در یک بازی مهم برای تیم امیدهای استقلال هم بازی کرده بود و در آن بازی هم به عنوان ستاره بازی بود. بهتر است در مورد عملکرد ارشیا از اصغر حاجیلو و ایوب اصغرخانی سوال کنید. من اگر حرفی بزنم ممکن است فکر کنید می خواهم طرف پسرم را بگیرم ولی اگر از مربیان تیم های پایه استقلال سوال کنید، در مورد پسر من مطمئن می شوید.»

هوتن در جوانان استقلال هم فیکس نیست

هوتن قلعه نویی در حالی در بازی دوستانه با پیکان چند دقیقه در ترکیب استقلال قرار گرفت که او در تیم جوانان استقلال هم بازیکن ثابتی نیست. قلعه نویی همیشه به این موضوع اشاره می کند که او در تیم های پایه سپاهان و تراکتورسازی بازی کرده و به همین دلیل هم حضور او در استقلال چیز عجیبی نیست.

با اینحال یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال با تایید این خبر به تماشا گفت: «من سه چهار بازی جوانان استقلال را از نزدیک تماشا کردم و این را باید بگویم، در بازی هایی که من دیدم پسر قلعه نویی در 20 دقیقه آخر بازی برای استقلال بازی کرد. البته او عملکرد بدی نداشت.»

امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با راه آهن از توانایی هوتن صحبت کرده و گفته بود، بازی کردن او اصلا چیز عجیبی نیست. با اینحال سوالی که در این باره به وجود می آید این است، آیا بهتر نبود او به جای بازی دادن به پسرش بازیکنانی که در ترکیب ثابت بازی می کردند را بازی می داد؟


ویدیو مرتبط :
مسابقه تیم ملی والیبال جوانان ایران و تیم جوانان هند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار استقلال با تیم ملی جوانان


سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید تیمش و استقلال تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.

ایسنا: سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید تیمش و استقلال تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.

 علی دوستی‌مهر درباره اردوی تیم ملی جوانان گفت: برنامه‌ریزی اردوهای تیم ملی جوانان به این گونه است که مقاطعی که اردو تشکیل می‌دهیم بازیکنان را از روز جمعه در اختیار می‌گیریم و تا دوشنبه بازیکنان را در اختیار داریم. برگزاری این اردوها به انسجام تیم ملی جوانان کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی کمیته جوانان برای دیدن نقاط مختلف کشور مربیان تیم ملی جوانان به شهرهای مختلف سفر می‌کنند و در همین راستا رحیم میرآخوری و فرشاد ماجدی دیروز به سمنان رفته بودند و من هم امروز به آبادان می‌روم تا بازیکنان این منطقه از کشور را ببینم.

دوستی مهر درباره اردوهای خارجی تیم ملی جوانان گفت: در حال حاضر با هماهنگی کمیته جوانان در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در کشورهای امارات، قطر و مجارستان اردوها و بازیهای دوستانه‌ای داشته باشیم که برنامه دقیق آن از طریق سایت فدراسیون اعلام می‌شود.

سرمربی تیم ملی جوانان درپایان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم دوشنبه آینده در کمپ استقلال به مصاف تیم بزرگسالان استقلال می رویم که این بازی با مدعی قهرمانی لیگ برتر و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به نفع تیم ملی جوانان خواهد بود.