اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیموشنکو دست به اعتصاب غذا زد



اخبار, اخبار بین الملل,اعتصاب غذای تیموشنکو

اخبار بین الملل -  تیموشنکو دست به اعتصاب غذا زد

وکیل نخست‌وزیر سابق اوکراین اعلام کرد، تیموشنکو در اعتراض به اقدام دولت این کشور در رد توافقنامه مشارکت با اتحادیه اروپا به اعتصاب غذا دست زد.

 یولیا تیموشنکو، نخست‌وزیر سابق اوکراین در نامه‌ای که سرگئی ولاسنکو، وکیل وی آن را در برابر حدود 1000 تظاهرکننده طرفدار مشارکت با اتحادیه اروپا خواند، اعلام کرد: من با هدف درخواست از ویکتور یانکوویچ، رئیس‌جمهوری اوکراین برای امضای توافقنامه مشارکت با اتحادیه اروپا اعتصاب غذای نامحدودی را آغاز می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تیموشنکو خاطرنشان کرد: در صورتی یانکوویچ که در جریان نشست روزهای پنج‌شنبه و جمعه سران مشارکت شرق اتحادیه اروپا توافقنامه ما را با اتحادیه اروپا امضا نکند، از طریق مسالمت‌آمیز و بر اساس قانون اساسی او را ساقط کنید.

تیموشنکو افزود: برای من دردناک است که نمی‌توانم در کنار شما باشم اما ذره ذره وجودم با شماست و به پیروزی ایمان دارم.

اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اعتصاب غذا در دانشگاه اراک!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر اسامه بن لادن دست به اعتصاب غذا زد


همسر اسامه بن لادن که در اختیار سازمان اطلاعاتی پاکستان قرار دارد برای آزادی از زندان دست به اعتصاب غذا زد.

همسر اسامه بن لادن که در اختیار سازمان اطلاعاتی پاکستان قرار دارد برای آزادی از زندان دست به اعتصاب غذا زد.
 
"امل" کوچکترین همسر بن لادن که پس از کشته شدن اسامه بن لادن رهبر القاعده توسط نیروهای ویژه آمریکایی در شهر "ابیت‌آباد" پاکستان، در اختیار سازمان اطلاعاتی این کشور قرار دارد، در اعتراض به عدم آزادی‌اش دست به اعتصاب غذا زد.

"زکریا احمد" برادر امل در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت: خواهرش دست به اعتصاب غذا زده و این اعتصاب تا آزادی وی از دست نیروهای امنیتی پاکستان ادامه خواهد داشت.

بعد از عملیات ابیت آباد امل همسر یمنی بن لادن و کوچکترین همسر او در حالی که زخمی بود به نیروهای امنیتی پاکستان تحویل داده شد و این در حالی است که 2 همسر دیگر بن لادن که سعودی می باشند نیز در اختیار نیروهای پاکستانی قرار گرفتند.

با اینکه قاضی "جاوید اقبال" رئیس کمیسیون ابیت‌آباد اعلام کرد که تحقیق از همسران بن لادن به پایان رسیده و کمیسیون به شهادت آنان نیازی ندارد و نمی‌تواند به گفته هایشان اعتماد کند قرار بود همسران بن لادن آزاد شوند اما این امر تا کنون محقق نشده است.

زکریا احمد تأکید کرد که از یک ماه پیش برای تحویل گرفتن خواهرش از مقامات پاکستانی وارد این کشور شده و سفیر یمن در پاکستان نیز بارها با رحمان ملک وزیر کشور پاکستان تماس گرفته و این موضوع را پیگیری کرده است.

 اما مقامات پاکستانی نه تنها امل و سایر همسران بن لادن را آزاد نکردند بلکه تا کنون 5 بار جای آنان را تغییر داده و تحت شرایط خاصی اجازه ملاقات با آنان را می‌دهند.

احمد با اشاره به اینکه هم اکنون اطلاعی از محل نگهداری خواهرش ندارد، از جامعه جهانی خواست تا برای آزادی همسران بن لادن اقدام کنند.

منبع: فارس