اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیموریان: رسانه‌ها روی من حساس شده اند


بازیکن تیم استقلال تهران معتقد است حساسیت زیاد از حد رسانه‌ها، شرایط خاصی را برای او رقم زده، همچنین برخورد وی با سینا عشوری در دیدار ذوب آهن، خیلی شدید و عمدی نبوده است.

ایسنا: آندرانیک تیموریان پس از بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان و صعود به مرحله بعد جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخوردی که با سینا عشوری در زمین رقم خورد یک برخورد کاملا نرمال بود. البته زیر چشم عشوری به دلیل حساس بودن این نقطه از بدن متورم شد وگرنه من از اگر ضربه بسیار شدیدی می‌زدم مطمئنا فغانی داور میدان من را اخراج می‌کرد.

وی با بیان اینکه فوتبال من یک بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه است گفت: برابر ذوب آهن مصاف خیلی سختی داشتیم و به دلیل اینکه بعد از داربی سرد برابر ذوب آهن قرار گرفتیم، قوای بدنی ما کاهش یافت. اما در نهایت توانستیم این دیدار را به سود خود به پایان ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حوادث چند روز اخیر بر روی او معطوف شده است گفت: فکر می‌کنم مطبوعات و رسانه‌ها در چند روز گذشته بر روی من حساسیت زیادی داشته‌اند وگرنه من در هیچ یک از دیدارها مشکل خیلی خاصی ایجاد نکرده‌ام.

هافبک استقلال تهران همچنین پیرامون مسابقه‌های جام جهانی 2014 برزیل گفت: ایران باید با برنامه‌ریزی و داشتن اردوهای مناسب پا به جام جهانی بگذارد. گرچه صعود به مرحله دوم جام جهانی بسیار سخت و دشوار است اما ناممکن و دست‌نیافتنی نیست.


ویدیو مرتبط :
رائفی پور-رقابت بی اساس رسانه ما با رسانه غرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیموریان: تقدیر نگذاشت در بازی های حساس با استقلال باشم ؛ هواداران برایم دعا کنند



 

 

 

هافبک , استقلال , تیموریان

 

هافبک مصدوم استقلال گفت: «دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، دوری چند ماهه آندرانیک تیموریان از میادین خبر تلخی بود. بازیکن استقلال امروز پای خود را زیر تیغ جراحی برد تا مجددا مراحل درمانی خود را دنبال کند.

با تیموریان که البته شرایط چندان مطلوبی نداشت گفتگویی انجام دادیم. تیموریان گفت: «خیلی ناراحت هستم که در این وضعیت حساس که استقلال به من نیاز دارد، نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

وی افزود: «هدف من این بود که مثل نیم‌فصل اول برای استقلال بازی کرده و روزهای خوبی را سپری کند. با این حال امیدوارم تیمم که پتانسیل قهرمانی را دارد بتواند به هدفش برسد.»

تیموریان ادامه داد: «از هواداران استقلال می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم مثل گذشته آماده در خدمت تیم باشم. از تمام همبازی‌هایم که طی این مدت با من در تماس بودند و روحیه دادند ممنونم، به خصوص کیانوش رحمتی که چندبار حضورا کنارم رسید و با صحبت‌هایش به من روحیه داد. از دلگرمی‌های دکتر فتح‌الله‌زاده و مظلومی هم تشکر می‌کنم. صحبت‌های آنها انگیزه من را بالاتر برد تا با روحیه‌ای بالاتر به دنبال بازگشت باشم.»