اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیموریان: امیدوارم برنده دربی باشیم


هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم در دربی تهران پیروز میدان باشیم.

تسنیم: آندرانیک تیموریان پس از دیدار استقلال برابر راه‌آهن سورینت اظهار داشت:‌ بازیکنان را‌ه‌آهن خیلی تلاش کردند تا مانع برد تیم ما شوند و خوب دفاع کردند اما در نهایت با تیزهوشی بازیکنان ما و سانتری که از کناره‌ها روی دروازه حریف ارسال شد توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در ارتباط با دربی تهران چیست خاطرنشان کرد: ما پیش از دربی یک دیدار برابر استقلال خوزستان داریم و باید ابتدا این تیم را شکست دهیم و پس از آن نوبت دربی است. امیدوارم در دربی نیز سه امتیاز را بگیریم و برنده آن باشیم.

تیموریان افزود: جا دارد از داوری این دیدار که در تمامی صحنه‌ها حضور داشت تشکر کنم و به اعتقاد ما داوران این دیدار عالی بودند.


ویدیو مرتبط :
دربی لندن برنده نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میداودی: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد


مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: فکر می‌کنم این‌بار بازی خوبی را از سوی هر دو تیم ببینیم و چیزی که برای من اهمیت دارد این است که ان‌شاءالله استقلال بازی را می‌برد.

خبرگزاری فارس: میلاد میداوودی درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل استقلال گفت: ما یک بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم و اکثر بازیکنان استقلال هم در این مسابقه حضور نداشتند. موقعیت‌های گلی هم داشتیم، اما فکر می‌کنم نتیجه این بازی برای کادر فنی مهم نبود و بیشتر آنها می‌خواستند وضعیت بازیکنان را محک بزنند.

مهاجم سایپا درباره اینکه مجید جلالی مدعی شده به دلیل درگذشت پدرش نتایج این تیم هم کمی افت کرده است و آیا این موضوع را قبول دارد یا خیر گفت: فکر می‌کنم در آن مقطع شرایط تیمی ما به شکلی بود که نتیجه خوبی نگرفتیم. البته خوب بازی می‌کردیم، ولی توپ‌های‌مان درون دروازه نمی‌رفت. چند بازی را باختیم، اما امیدواریم که در بازی با سپاهان نتایج خوبی بگیریم و به روزهای خوب سایپا برگردیم.

وی درباره عکسی که با عدد چهار در کنار حنیف عمران‌زاده گرفته است، گفت: یک نفر آنجا بود و از همه عکس می‌گرفت که از ما خواست این کار را انجام دهیم و من هم این کار را انجام دادم تا به او احترام بگذارم.

میلاد میداوودی که سابقه گلزنی در دربی پایتخت به پرسپولیس را دارد، درباره بازی آینده استقلال و پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم این‌بار بازی خوبی را از سوی هر دو تیم ببینیم و چیزی که برای من اهمیت دارد این است که ان‌شاءالله استقلال بازی را می‌برد.