اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیموریان از الخریطیات کنار گذاشته شد


باشگاه الخریطیات "جیسی دون" بحرینی را جایگزین آندرانیک تیموریان کرد ایسنا: باشگاه الخریطیات "جیسی دون" بحرینی را جایگزین آندرانیک تیموریان کرد.


در حالی که پیش از این باشگاه الخریطیات قطر از مذاکره با تیموریان برای تمدید قراردادش پس از دیدارهای انتخابی جام‌جهانی خبر داده بود، پایگاه اینترنتی روزنامه‌ "العرب" قطر نوشت که این باشگاه قطری به همکاری خود با تیموریان پایان داد و "جیسی دون" بحرینی‌ را جایگزین او کرده است.

هر تیم قطری می‌تواند از سه بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی در ترکیب خود استفاده کند. الخریطیات ترجیح داد به جای بازیکن آسیایی خود یعنی تیموریان، از جیسی دون بحرینی استفاده کند. آنها همچنین به همکاری خود با دیوکو، مهاجم کنگویی خود پایان دادند و به دنبال یافتن جایگزینی برای او هستند اما قرارداد دو بازیکن دیگر خارجی خود را تمدید کرده‌اند.

سایت "العرب" در حالی از انتخاب "جیسی دون" به جای تیموریان خبر داد که سایت رسمی باشگاه الخریطیات هنوز هیچ خبری را در این زمینه منتشر نکرده است.

تیموریان از الخریطیات کنار گذاشته شد


ویدیو مرتبط :
الاهلی ۱-۰ الخریطیات (گلزنی مجتبی جباری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آندو به آلمان رفت/سرمربی الخریطیات راضی از تیموریان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آندرانیک تمیوریان و الخریطیات برای برگزاری اردو راهی آلمان شدند.

این تیم از روز 24 آگوست(جمعه) راهی مونیخ شد تا اردویی به مدت 13 روز در این شهر برگزار کند و سپس برای حضور در رقابت های لیگ قطر به این کشور بازگردد.

ستاره ها؛ به نوشته روزنامه الشرق از اردوی این تیم، آندارنیک تیموریان و دومینگو دو هافبک جدید الخریطیات با تیم تاحدود زیادی هماهنگ شده اند و زیر نظر برنارد سیموندی به تمرینات خودادامه می دهند.

قراراست این تیم یک بازی دوستانه نیز مقابل الوصل برگزار کند. سرمربیگری این تیم نیز بر عهده برونو متسو فرانسوی است که قرار بود هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد. سیموندی سرمربی الخریطیات همچنین به روزنامه الشرق گفته که دجکو مهاجم کنگویی، آندو و دومینگو کیفیت بالایی دارند و می توانند به تیم کمک زیادی کنند./ستاره ها