اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیلور سوئیفت 8 جایزه موسیقی را درو کرد


در مراسم اهدای جوایز موسیقی Billboard، تیلور سوئیفت از 11 جایزه، 8 تای آن از جمله جایزه بهترین هنرمند زن و بهترین آلبوم برای آلبوم "Red”را برد.

صبح بخیر: در مراسم اهدای جوایز موسیقی Billboard، تیلور سوئیفت از 11 جایزه، 8 تای آن از جمله جایزه بهترین هنرمند زن و بهترین آلبوم برای آلبوم "Red”را برد.

به گزارش صبح بخیر جاستین بیبر هم سه جایزه از جمله بهترین هنرمند مرد، هنرمند اجتماعی و محبوب ترین هنرمند نزد طرفداران را برد. او دو تا از آهنگ هایش را یکی به تنهایی و دیگری با ویلیام اجرا کرد.

تیلور سوئیفت 8 جایزه موسیقی بیلبورد را برد

سلنا گومز جدیدترین آهنگ خود به نام "Come and Get It” را خواند. کریس براون، برونو مارس و پیتبول هم روی صحنه اجرا داشتند. پیتبول دوبار اجرا داشت که یک بار آن با جنیفر لوپز و دیگری با کریستینا اگیلرا بود.

مدونا جایزه بهترین هنرمند برای اجرای تور و بهترین حرکات موزون و بهترین آلبوم با حرکات موزون به نام "MDNA” را برد.

نیکی میناژ اولین جایزه اجرای زنده تلویزیونی بهترین هنرمند رپ را برد.


ویدیو مرتبط :
تیلور سوئیفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیلور سوئیفت 22 ساله برنده 3 جایزه ویژه " ام تی وی" اروپا شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از ام تی وی: این ستاره 22 ساله دنیای موسیقی برنده 3 جایزه ویژه این جشنواره بزرگ موسیقی اروپا شد.این دوره از جشنواره در فرانکفورت آلمان برگزار شد و "تیلور سوئیفت" در این جشنواره تواتنست برنده جایزه های بهترین خواننده زن، بهترین اجرای زنده و چهره برتر جشنواره شود.

 تیلور سوئیفت,عکس تیلور سوئیفت

 وی بعد از دریافت جوایزش برای حاضران در محل برگزاری جشنواره یک اجرای زنده و پر انرژی داشت. گفتنی است "جاستین بیبر" نیز برنده سه جایزه با عناوین بهترین خواننده مرد، بهترین اجرا کننده  پاپ و بهترین اجرای صحنه ای بود.او به دلیل حضور در کنسرتش در بروکلین نتوانست برای دریافت جایزه در محل جشنواره حاضر شود.

جالبترین اتفاق این رخداد بزرگ دنیای موسیقی حضور "کانیه وست" خواننده معروف رپ روی صحنه و در کنار سوئیفت بود. او در حرکتی عجیب درگوش تیلور سوئیفت گفت:بیانسه باید برنده جوایزی که در دست اوست میشد و با این حرکت باعث ناراحتی این ستاره جوان شد.... / پرداد

  تیلور سوئیفت,عکس تیلور سوئیفت

 تیلور سوئیفت,عکس تیلور سوئیفت