اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیزری که تلویزیون آن را پخش نکرد


تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی "تنهای تنهای تنها" که توسط حمید فرخ‌نژاد طراحی و نریشن آن خوانده شده است برای پخش از تلویزیون مجوز نگرفت.

خبرگزاری مهر: تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی "تنهای تنهای تنها" که توسط حمید فرخ‌نژاد طراحی و نریشن آن خوانده شده است برای پخش از تلویزیون مجوز نگرفت.

طبق شنیده‌ها دلیل مخالفت تلویزیون برای پخش این تیزر تبلیغاتی محتوای متنی است که با صدای فرخ‌نژاد خوانده می‌شود و تلویزیون با حضور حمید فرخ‌نژاد هیچ مشکلی ندارد.

پخش‌کننده فیلم پس از مخالفت تلویزیون برای پخش این تیزر تبلیغاتی، این تیزر را در اختیار شبکه‌های سایبری قرار داده است.

از حدود یک ماه پیش پخش تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی "تنهای تنهای تنها" از تلویزیون آغاز شده است و این فیلم سینمایی از فردا صبح در گروه سینما استقلال نمایش داده می‌شود.

این فیلم داستان پسری است که در روستای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر (هلیله) با پسر روسی از خانواده مهندسان نیروگاه دوست می‌شود و اتفاقاتی برای آن دو رقم می‌خورد.

تیزر تبلیغاتی فیلم "تنهای تنهای تنها" با صدای حمید فرخ‌نژاد را در اینجا می‌توانید تماشا کنید.



ویدیو مرتبط :
تیزری که تلویزیون آن را پخش نکرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نهاوندیان چه گفت که تلویزیون آن را پخش نکرد؟


محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور در کمیسیون برجام درباره تحریم نفت گفت: یعنی فقط عدم فروش نفت توجه کنید که به جای دو نیم میلیون بشکه نفت ما مجبور باشیم یک میلیون بشکه بفروشیم ؛ معنای یک و نیم میلیون بشکه در روز حتی به قیمت الان یعنی 50 دلار (نه 120 دلار آن موقع ) 75 میلیون دلار در روز هزینه و خسارت ما می شود.

خبرآنلاین: سه شنبه هفته گذشته 24 شهریور ماه در ادامه بررسی برجام در کمیسیون ویژه مجلس، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور مهمان این کمیسیون بود.

اما این جلسه با حاشیه هایی همراه بود و دوربین صدا و سیما که تمام جلسات پیش از آن را ضبط و با کمی تاخیر از صدا و سیما پخش کرده بود آن روز به کمیسیون نرفت تا پخش توضیحات نهاوندیان از صدا و سیما و همینطور پخش جلسات برجام از تلویزیون متوقف شود. این موضوع اعتراض برخی از نمایندگان از جمله حجت الاسلام ابوترابی را به دنبال داشت که از رویه دو گانه صدا و سیما در اینباره انتقاد کرده بودند.

با این حال می توانید در ادامه اهم اظهارات نهاوندیان در این جلسه را بخوانید:


1.  ما همیشه گفته ایم که رفع تحریم ها آغاز فصل تلاش است. اصلا اینطور نیست که چشم امید به دیگران داشته باشیم . دیگران اتفاقا در این جاده سنگ انداخته بودند اما با تلاش مذاکره کنندگان سعی می کنیم سنگ را از سر راه برداریم. ما باید چنان تار و پودی در اقتصاد داخلی و اقتصاد خارجیمان به صورت نفع متقابل بتنیم، که پس از این هرچه جلوتر می رویم اقتصاد ایران تحریم ناپذیرتر باشد. یعنی اگر دوباره فکر تحریم به ذهنشان آمد فشاری که از شرکت های خودشان وارد شود طوری باشد که آن نماینده و دولتی که نیاز به رای دارد احساس کند در داخل کشورشان هم با این تصمیم مخالف اند. باید به سازمان های بین المللی برویم و در سازمان هایی عضویت پیدا کنیم که تحریم را ممنوع می دانند.

2. از حضور فعال مجلس در بررسی برجام استقبال می کنم. اگر ما همینگونه اهتمام و تبیین و توجه را در دوره صدور قطعنامه های تحریمی داشتیم و ابعاد تحمیل محدودیت های اقتصادی باز می شد شاید مجلس می توانست کمک کند این موضوع بهتر مدیریت شود.

3. من برای ثبت در تاریخ می گویم یکی از موفقیت های تیم مذاکره کننده این بود که در دور اخیر مذاکرات که دور جمع بندی بود ؛ قبل از اینکه بحث تحریم به نتیجه برسد به هیج وجه زیر بار نرفتند که وارد بحث هسته ای بشوند.

4. ما سه نوع تحریم اقتصادی، اشاعه ای و تسلیحاتی مربوط به بحث هسته ای داریم. آنچه ما به دنبال آن بودیم و به طور صد در صد به آن رسیدیم این بود که همه تحریم های اقتصادی را متوقف یا لغو کرده ایم. اما برخی از افرادی که در شمول تحریم ها باقی مانده اند به دلیل غیر هسته ای بوده است.

5.تاکید کرده اند که ما دنبال بمب هسته ای نیستیم . الان هم موضع ما این است که نمی خواهیم بمب هسته ای بسازیم. نه به خاطر فشار آنها. بلکه به خاطر فتوای رهبری و ملاک های دینی ما به دنبال این موضوع نیستیم. لذا اگر توانستیم با هوشمندی و توانایی طرف مقابل را در مذاکرات به جایی برسانیم که از حرف خودش برگردد آیا توجیه دارد که تحریم ها حتی یک روز هم ادامه پیدا کند؟.

6. ما البته بنا نداشتیم در مقابل تحریم های ظالمانه سر فرود بیاوریم. با افتخار می گویم که انواع ابتکارات را برای دور زدن تحریم ها به کار بردیم. مقام معظم هم از بخش خصوصی این را خواستند و فعالان اقتصادی هم واقعا ابتکار به خرج دادند. همین الان در زندان های ظلم امریکا شخصیت های اقتصادی هستند که دربندند به این دلیل که فقط برای دور زدن تحریم ها خودشان را در معرض قرار دادند. برای انیکه نیازهای پیشرفت تکنولوژیکی کشور را فراهم کنند.

7.وقتی می خواهیم تحریم ها را دور بزنیم یعنی از ابزارها و کانال های رسمی عمل نمی کنیم. بانک نداریم و ال سی نمی توانیم باز کنیم. در این شرایط به کسی پول می دهیم که برو این را بیاور و به کسی نفت می دهیم که برو بفروش . حتما وقتی شفافیت برداشته می شود راه فساد باز می شود. فسادهای متعدد و متنوعی متاسفانه در کنار اقدامات خالصانه ای که برای دور زدن تحریم شد صورت گرفت. مفسدانی با سواستفاده و با بهانه قراردادن دور زدن تحریم فساد کردند و نظام حتما باید با این فسادها برخورد کند.

8. هزینه مبادله ای که بر اقتصاد ما تحمیل شد در یک محاسبه سرانگشتی حداقل 15 درصد در واردات و صادرات بر ما اضافه هزینه تحمیل کرد. هزینه مبادله تجارت بالای صدمیلیارد دلار که ما در هشت سال گذشته داشته ایم حداقل سالانه 15 میلیارد دلار می شود. ( این البته حداقل است چون ما سال هایی داشتیم که تجارت ما بالای 120 میلیارد دلار بوده است). این مبلغ یعنی در روز تحمیل 130 میلیارد تومان هزینه بر ملت ایران. وقتی هزینه تمام شده یک کالا بالا می رود تک تک خانواده های ایرانی آن را می پردازند.

9. به یک قلم یعنی فقط عدم فروش نفت توجه کنید که به جای دو نیم میلیون بشکه نفت ما مجبور باشیم یک میلیون بشکه بفروشیم ؛ معنای یک و نیم میلیون بشکه در روز حتی به قیمت الان یعنی 50 دلار (نه 120 دلار آن موقع ) 75 میلیون دلار در روز هزینه و خسارت ما می شود. این یعنی از دست دادن درآمد برای ما و دادن بازار به رقبای بعضا متخاصممان.