اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیرانداز ایران در المپیک فینالیست شد


بانوی تیرانداز ایران با درخشش در رقابت‌های المپیك لندن به جمع هشت نفر پایانی رقابت‌های تفنگ ده متر راه یافت.

خبرگزاری ایسنا: بانوی تیرانداز ایران با درخشش در رقابت‌های المپیك لندن به جمع هشت نفر پایانی رقابت‌های تفنگ ده متر راه یافت.

 بازی‌های المپیك برای ایرانی‌ها در روز دوم، با رقابت تیراندازان زن در بخش تفنگ ده متر آغاز شد و مه‌لقا جام بزرگ و الهه احمدی دو تیرانداز ایران در این رقابت‌ها شركت كردند كه احمدی با درخشش توانست فینالیست شود.

 الهه احمدی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها كه هر ورزشكار 40 تیر ( در 4 دور) شلیك می‌كرد به امتیاز 397 ( از 400) رسید.

احمدی در دور اول از 10 تیر خود 9 تیر 10 امتیازی و یك تیر 9 امتیازی داشت و 99 امتیاز گرفت در مرحله‌ی بعد نیز احمدی عملكرد دور اول را تكرار كرد و 99 امتیاز گرفت تا در نیمه‌ی رقابت‌ها در جمع هشت نفر باشد.


 اما در دور سوم احمدی خوش درخشید و امتیاز كامل 100 را به دست آورد تا امید برای فینالیست شدن او زیاد باشد. در دور چهارم، همان ابتدا یك تیر را از دست داد و به رده‌ی دهمی نزول كرد.

تیرانداز با تجربه‌ی ایران در پایان ست چهارم را با 99 امتیاز به پایان رساند و با 397 امتیاز به فینال صعود كرد.


 مه لقا جام بزرگ در ده تیر نخست خود، عملكرد قابل قبولی نداشت و 97 امتیاز گرفت. امتیازهای 99، 98 و 97 نیز در ست‌های دوم و سوم و چهارم به دست آمد و جام بزرگ با 391 امتیاز در رده‌های پایین جدول ایستاد.      


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی المپیک ایران 1 - 2 المپیک عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشش الهه احمدی در المپیك/ تیرانداز ایران فینالیست شد



درخشش الهه احمدی در المپیك/ تیرانداز ایران فینالیست شد

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بانوی تیرانداز ایران با درخشش در رقابت‌های المپیك لندن و قرار گرفتن در رده‌ی پنجم بین 64 تیرانداز به فینال رقابت‌های تفنگ ده متر راه یافت.
بازی‌های المپیك برای ایرانی‌ها در روز دوم، با رقابت تیراندازان زن در بخش تفنگ ده متر آغاز شد و مه‌لقا جام بزرگ و الهه احمدی دو تیرانداز ایران در این رقابت‌ها شركت كردند كه احمدی با درخشش توانست فینالیست شود.
الهه احمدی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها كه هر ورزشكار 40 تیر ( در 4 دور) شلیك می‌كرد به امتیاز 397 ( از 400) رسید. احمدی در دور اول از 10 تیر خود 9 تیر 10 امتیازی و یك تیر 9 امتیازی داشت و 99 امتیاز گرفت در مرحله‌ی بعد نیز احمدی عملكرد دور اول را تكرار كرد و 99 امتیاز گرفت تا در نیمه‌ی رقابت‌ها در جمع هشت نفر باشد.
اما در دور سوم احمدی خوش درخشید و امتیاز كامل 100 را به دست آورد تا امید برای فینالیست شدن او زیاد باشد. در دور چهارم، همان ابتدا یك تیر را از دست داد و به رده‌ی دهمی نزول كرد. تیرانداز با تجربه‌ی ایران در پایان ست چهارم را با 99 امتیاز به پایان رساند و با 397 امتیاز در جمع نه نفر برتر قرار گرفت.
احمدی در مرحله شوت آف عملكرد فوق العاده‌ای داشت و در میان 5 تیراندازی كه عملكرد یكسان داشتند، با 52 امتیاز اول شد تا در پایان با قرار گرفتن در رده‌ی پنجمی فینالیست شود.
مه لقا جام بزرگ در ده تیر نخست خود، عملكرد قابل قبولی نداشت و 97 امتیاز گرفت. امتیازهای 99، 98 و 97 نیز در ست‌های دوم و سوم و چهارم به دست آمد و جام بزرگ با 391 امتیاز در رده‌ی 43 ایستاد./ایسنا