اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیراندازی مرگبار در کلینیک آمریکایی


پلیس آمریکا اعلام کرد: در حادثه تیراندازی در یک کلینیک سقط جنین در شهر کلورادو اسپرینگز سه نفر از جمله یک مامور پلیس کشته شدند.

خبرگزاری ایسنا: پلیس آمریکا اعلام کرد: در حادثه تیراندازی در یک کلینیک سقط جنین در شهر کلورادو اسپرینگز سه نفر از جمله یک مامور پلیس کشته شدند.

مهاجم دستگیر شده و همچنین «جان سادرز»، شهردار این شهر گفته که چند نفر دیگر هم در این حادثه زخمی شده‌اند.

یک مظنون مرد اکنون تحت بازداشت قرار گرفته است. شماری از مردم در جریان درگیری در داخل کلینیک گرفتار شده بودند. مقام‌های محلی می‌گویند که انگیزه این حمله معلوم نیست. آنها پیش‌تر گفتند که 11 نفر از جمله پنج مامور پلیس زخمی شده‌اند. پلیس آمریکا پیش‌تر نگران بود که مهاجم عده‌ای را گروگان گرفته باشد اما با دستگیری او ظاهرا ماجرا بدون گروگان گیری پایان یافت.

گروه کمک به تنظیم خانواده در بیانیه ای گفت: هنوز معلوم نیست که کلینیک هدف حمله بوده یا نه.

به گزارش بی‌بی‌سی، موضوع سقط جنین همواره در آمریکا جنجال‌آفرین بوده که گاه به خشونت کشیده می شود.


ویدیو مرتبط :
تیراندازی مرگبار به سوی پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی مرگبار در دیترویت آمریكا



 

رسانه‌های آمریكا از وقوع تیراندازی مرگبار در «دیترویت» ایالت «میشیگان» خبر داده و اعلام كردند: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و یك نفر نیز مجروح شد.


«جان روچ» ـ سخنگوی پلیس ایالتی «میشیكان» ـ یادآور شد: روز گذشته در پی تیراندازی مردان مسلح به اعضای یك خانواده‌ در یكی از مناطق شرقی این ایالت، سه نفر جان خود را از دست داده و یك نفر دیگر نیز مجروح شد.


وی خاطر نشان كرد: جان باختگان این حادثه تیراندازی یك مرد ۳۳ ساله، یك زن ۳۵ ساله و یك شخص دیگر است. همچنین هویت هیچ یك از این افراد مشخص نشده است.

 


این حادثه تیراندازی شب گذشته در «دیترویت» واقع در شرق ایالت «میشیكان» رخ داد و فرد مجروح كه یك مرد ۳۷ ساله است، تنها موفق شده با پلیس تماس بگیرد، موقعیت را گزارش دهد.

 


همچنین وضعیت وی بسیار وخیم گزارش شده است و احتمال دارد به دلیل شدت جراحات و خونر‌یزی جان خود را از دست بدهد.

 


از طرفی پلیس و نیروهای امنیتی هنوز موفق نشدند دو فرد ضارب را شناسایی و دستگیر كنند، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.