اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیراندازی سریالی برای ترساندن مردم/ باند "مردان مسلح" متلاشی شد



اخبار حوادث - تیراندازی سریالی برای ترساندن مردم/ باند "مردان مسلح" متلاشی شد

فرمانده انتظامی سراوان گفت: با انهدام باند پنج نفره سارقان مسلح در این شهرستان 16 فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی کشف شد.

 سرهنگ "محسن داودی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح حوزه سراوان که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده بود بلافاصله تیم ویژه ای از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: کارآگان پلیس پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از دخالت یک سارق سابقه دار در این سرقتها مطلع شدند.
 
وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از شناسایی مخفیگاه این متهم با هماهنگی مراجع قضایی از محل بازرسی و متهم را در حالی که قصد فرار داشت به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی سراوان با بیان اینکه این متهم دارای چند فقره سابقه کیفری است افزود: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به هفت فقره سرقت مسلحانه، مشارکت در سرقت به عنف، مشارکت در قتل و هفت فقره تیراندازی منجر به ارعاب اعتراف کرد.
 
داودی خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده در یک عملیات هماهنگ چهار نفر از همدستان این متهم را دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی کردند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باند سارقان مسلح متلاشی شد/تیراندازی مرگبار به سمت مامور پلیس و مردم روستایی



اخبار حوادث - باند سارقان مسلح متلاشی شد/تیراندازی مرگبار به سمت مامور پلیس و مردم روستایی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اعضای باند اشراری که اقدام به سرقت مسلحانه ، قتل و جرائم خشن دیگری در سطح استان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ماجرا از آنجایی شروع شد که سه تن از اشرار جهت سرقت سیم و کابل برق، شبانه وارد یکی از روستاهای شهرستان هرسین شدند. اما به هنگام سرقت کابل های برق دچار جرقه و اتصالی شدند.
 
به دنبال این موضوع تعدادی از اهالی روستا در این حین متوجه سارقان شده که متاسفانه یکی از اهالی روستا بر اثر تیراندازی سارقان مسلح جان خود را از دست می دهد.
 
ماموران پاسگاه شیرز شهرستان هرسین بلافاصله اقدامات پلیسی را جهت شناسایی  دستگیری این باند سارقان مسلح آغاز کردند.
 
ماموران پس از ردیابی سارقان به تعقیب آنان پرداختند که یکی از ماموران پاسگاه بر اثر تیراندازی سارقان مسلح مجروح می شود.
 
سردار سیروس کشوری فرمانده انتظامی کرمانشاه به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان موفق شدند مخفیگاه سارقان مسلح را در یکی از روستاهای بخش بیستون شناسایی کنند.
 
وی افزود: سارقان مسلح دستگیر و به جرمشان اعتراف کردند.
 
به گفته این مقام انتظامی این متهمان سوابقی از قبیل تیراندازی حین سرقت در یکی از روستاهای توابع کرمانشاه، قتل ، چندین فقره سرقت مسلحانه دیگر در کارنامه سیاه خودشان دارند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران