اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیراندازی در میشیگان امریکا؛ 6 کشته



 اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل , تیراندازی در  میشیگان آمریکا

پلیس آمریکا اعلام کرد ضارب که یک مرد سفید پوست است پس از تیراندازی متواری شده است .

به گزارش صداوسیما ،شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد:‌ شش خبرنگار در تیراندازی در ایالت میشیگان آمریکا کشته شدند.


خبرگزاری فرانسه نیز از شیکاگو گزارش داد یک فرد مسلح شنبه دست‌کم شش نفر را در منطقه کالامازو Kalamazoo در ایالت میشگان در شمال آمریکا کشت.


پل ماتیاس معاون رئیس پلیس منطقه کالامازو به شبکه تلویزیونی محلی «سونتین نیوز» 17 News وابسته به فاکس نیوز گفت شش نفر به ضرب گلوله در رستوران زنجیره‌ای کراکر بارل Cracker Barrel و در یک نمایشگاه خودرو کشته شدند.


پلیس آمریکا اعلام کرد مظنون تیراندازی در یک رستوران و یک نمایشگاه خودرو در منطقه کالامازو Kalamazoo  ایالت میشیگان آمریکا یک مرد سفید پوست حدودا 60 ساله است که سوار بر یک خودرو آبی رنگ بود.


وی پس از تیراندازی متواری شد.


 اخبار بین الملل  - صداوسیما


ویدیو مرتبط :
کشته شدن یک سیاه پوست معلول در تیراندازی پلیس امریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه تیراندازی‌ها در امریکا / 5 کشته درتازه ترین هفت تیر كشی



ادامه تیراندازی‌ها در امریکا

5 کشته درتازه ترین هفت تیر كشی

 مقاومت مقامات آمریكایی در مقابل خواسته مردمی مبنی بر جلوگیری از حمل سلاح توسط مردم باز هم باعث شد در دو حادثه جداگانه تیراندازی که در ایالت های تگزاس و نیویورک آمریکا روی داد پنج نفر کشته شوند.در فجیع ترین جنایتی كه دو هفته گذشته رخ داد 20 دانش آموز دختر دبستانی به ضرب گلوله جوان 20 ساله كشته شدند

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری شین‌هوا ، مسئولان آمریکایی اعلام کردند در یک حادثه تیراندازی در شهر هیوستون تگزاس یک پلیس و یک رهگذر کشته شدند.

شاهدان اعلام کردند راننده یک وانت پس از آن که در پارکینگ فروشگاه «ماکو» با یک وانت دیگر تصادف کرد به سوی پلیسی که تلاش داشت او را از وانت بیرون بکشد تیراندازی کرد و او را کشت.

این شخص سپس اقدام به شلیک بی هدف در منطقه کرد که بر اثر آن یک رهگذر نیز کشته شد.به گفته شاهدان، فرد کشته شده مدیر فروشگاه ماکو بوده است. این شخص سپس هنگام فرار هدف تیراندازی پلیس قرار گرفت و به شدت زخمی شد. حال این شخص وخیم گزارش شده است.

در حادثه ای دیگر، یک فرد مسلح در شهرک وبستر ایالت نیویورک دو آتش نشان را هنگام تلاش آنان برای خاموش کردن آتش کشت و دو آتش نشان دیگر را زخمی کرد. نخستین پلیسی که به محل حادثه رسید فرد مسلح را به ضرب گلوله کشت.

پس از این حادثه نیروهای پلیس منطقه را محاصره کردند تا اطمینان یابند فرد مسلح دیگری در این منطقه حضور ندارد.

در سال جاری میلادی آمریکا شاهد 13 کشتار بر اثر تیراندازی افراد مسلح بوده است که آخرین مورد از این کشتارها دو هفته پیش در شهر نیوتاون کانتیکت رخ داد که بر اثر آن 27 نفر از جمله 20 کودک به قتل رسیدند./جام جم آنلاین