اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیراندازی خونین در بیمارستان عرفان


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ تیراندازی مشکوک و مصدوم شدن زن و مرد جوان در داخل پارکینگ بیمارستان عرفان را تایید کرد و گفت: در حال حاضر پرونده در اختیار مقام قضایی است.

خبرگزاری مهر: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ تیراندازی مشکوک و مصدوم شدن زن و مرد جوان در داخل پارکینگ بیمارستان عرفان را تایید کرد و گفت: در حال حاضر پرونده در اختیار مقام قضایی است.

ساعت ۱۹ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین درپارکینگ  بیمارستان عرفان خبر دادند.

با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل ادثه حاضر شده و تحقیق درباره ماجرا را آغاز کردند . بررسی های اولیه نشان می‌داد دقایقی قبل مرد ۳۵ ساله به نام  رضا با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان در تماس با همسرش که از کارمندان بخش اتاق عمل بیمارستان بود درخواست می کند تا به پارکینگ بیاید.  

ساعت ۱۹ با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره می شوند. اما قبل از حرکت خودروی سواری مرد جوان با استفاده از یک فقره اسلحه کمری اقدام به شلیک دو گلوله به سمت همسرش کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با استفاده از همان اسلحه به سمت سر خودش شلیک می کند.

بنابراین گزارش با توجه به سر و صدای ایجاد شده به دلیل شلیک گلوله بلافاصله نگهیان بیمارستان در محل حادثه حاضر شده و ضمن اعلام خبر وقوع حادثه به پلیس هر رو مصدوم سریعا به بیمارستان منتقل می شوند. که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شده است.

یکی از همکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. زن و شوهر جوان ساکن ملارد هستند و یک دختر بچه 2 ساله دارند که با توجه به شاغل بودن زن جوان و درگیری طولانی مدت در خانه مادر بزرگش زندگی می کند. با مشخص شدن این موضوع بازپرس جنائی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با اعلام اینکه در تماس بازپرس کشیک قتل پایتخت تیم مجرب بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات پلیسی را انجم داده است اعلام کرد. در حال حاضر با توجه به وخیم بودن حال هر دو مصدوم ماجرای تیراندازی پرونده این حادثه در اختیار مقام قضایی است و در صورت ارجاع پرونده به اداره آگاهی تحقیقات پلیسی درباره این ماجرا آغاز خواهد شد.



عامل تیراندازی در بیمارستان عرفان فوت کرد/ پرونده در اختیار بازپرس ویژه قتل


خبرگزاری میزان: با مرگ مرد 35 ساله عامل تیراندازی در بیمارستان عرفان پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

ساعت 19 شب گذشته ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در بیمارستان عرفان خبر دادند.

بلافاصله قاضی سعید احمد بیگی، بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می‌داد ساعتی قبل مرد 35 ساله به نام محمود با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان به انتظار همسرش که پرسنل اتاق عمل است، می ماند.

ساعت 19 با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره ای متعلق به زن جوان به نام فاطمه می‌شود. در حالی که زن جوان ماشین را روشن کرده بود تا حرکت کند، ناگهان همسر او اسلحه کمری کوچک را از جیبش درآورده وبه سمت همسرش نشانه می رود. زن جوان هر چه جیغ می زند نمی تواند مانع او شود و مرد 35ساله با شلیک دو گلوله به سر همسرش او را مجروح می کند. محمود سپس با قرار دادن اسلحه روی سرش یک گلوله نیز به سر خودش می زند.

در همان زمان نگهبان بیمارستان و پارکینگ متوجه صدای شلیک شده وسریع به پارکینگ روبه روی بیمارستان می رود وقتی نگهبانان بیمارستان به داخل خودروی سمند رفتند اسلحه در دست مرد جوان بود. بلافاصله زن و شوهر جوان به اتاق عمل منتقل شدند که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شد.

یکی ازهمکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. آنها یک فرزند دو ساله دارند که بیشتر مواقع در خانه مادربزرگش است.

ساعتی قبل با مرگ مرد تیر انداز به علت شدت جراحت در بیمارستان پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در حال حاضر بازپرس جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را در خصوص جزئیات بیشتر این پرونده آغاز کردند.


ویدیو مرتبط :
حادثه خونین هنگام تیراندازی دختر بچه...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جزئیات از وضعیت حادثه دیدگان تیراندازی شب گذشته بیمارستان عرفان



سرپرست دادسرای جنایی آخرین وضعیت قربانیان حادثه تیراندازی شب گذشته در پارکینگ بیمارستان عرفان را تشریح کرد.

 به گزارش فارس ؛قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در خصوص پرونده تیراندازی شب  گذشته در پارکینگ بیمارستان عرفان گفت: خوشبختانه این زن و شوهر هنوز زنده هستند و فوت نکرده‌اند.

وی گفت: تا این لحظه با توجه به اینکه قتلی رخ نداده است پرونده‌ای در این خصوص تشکیل نشده اما به محض آنکه خدایی ناکرده یکی از این  دو نفر یا هر دو فوت کنند رسیدگی به پرونده قتل یا مرگ این دو نفر آغاز می‌شود.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: همانطور که در اخبار پیش از این آمده زن و شوهری با هم از قبل درگیری و اختلاف داشتند که همین امر باعث می‌شود تا شوهر به همسرش شلیک کند و سپس اقدام به خودکشی نماید که البته این خودکشی و همچنین آن اقدام به قتل تاکنون نافرجام مانده است.