اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیراندازی جنون آمیز سارقان به ماموران ناجا


در تیراندازی جنون آمیز سارقین مسلح به مأمورین ناجا ۵ نفر مجروح و ۵ نفر به شهادت رسیدند.

خبرگزاری فارس: براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در خصوص حادثه شهرستان های خمین و گلپایگان و به شهادت رسیدن 3 نفر از مأموران ناجا در این شهرها، ساعت 17:50 روز گذشته (93/10/6) مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد این منطقه با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در شهرستان خمین در هنگام گشت و کنترل در محور سعید آباد- خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که 4 سرنشین داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ایست از سوی پلیس، مجرمان اقدام به تیراندازی کردند که طی آن3 نفر از ماموران شهرستان خمین مجروح و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند.

پس از وقوع این درگیری طرح مهار در گلپایگان با حضور جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه دو اکیپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی مجرمان را در میدان معلم مشاهده و درگیر می شوند.

در این اقدام جنون آمیز، سارقین با بستن رگبار به سمت مامورین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و یکی از کارکنان پلیس راهور را به شهادت رسانده و دو نفر دیگر از عوامل انتظامی را نیز مجروح کردند.

در این درگیری یک نفر از مهاجمان به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر با رها کردن خودرو تیبا و با اعمال تهدید و سرقت یک دستگاه پژو 405، از صحنه درگیری متواری شدند.

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای " در " گریختند.

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای " در " کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند 17 ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.


ویدیو مرتبط :
لحظه تیراندازی مظنونان حمله تروریستی بارسلونا به ماموران پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار جنون آمیز "سامان ساندویچی" از دست ماموران کلانتری/ تسلیم شدن در برابر قانون از شدت خستگی



یکی از اراذل سطح جنوب شهر پایتخت که به "سامان ساندویچی" معروف بود در یک عملیات نفسگیر پلیسی توسط ماموران کلانتری دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ساعت 19:00 پنجم خردادماه ماموران گشت یگان کلانتری 168سیزده آبان در حین گشت زنی در آدرس 13 آبان، خیابان رشیدی متوجه راننده یک دستگاه پژو 206 سفیدرنگ که  فاقد پلاک بوده شدند و در صدد بررسی موضوع برآمدند.

در ادامه متهم با دیدن واحد گشت متواری شد که سریعا طی هماهنگی با مرکز پیام کلانتری ماموران به تعیقب وی پرداختند.

در طول مسیر خودرو مورد نظر با چند خودرو برخورد و خودروهای پارک شده شهروندان را تخریب کرده و نهایتا در منطقه خزانه مامورین با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کرده که خودرو در خیابان تختی نرسیده به میدان بهشتی متوقف و متهم ضمن رها نمودن خودرو به صورت پیاده متواری شد و ماموران به صورت پیاده به تعقیب متهم پرداختند.

در نهایت پس از حدود دو کیلومتر تعقیب و گریز نفسگیر ماموران موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری خود را به هویت "محمد" معرفی کرد  که جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد .

در بررسی به عمل آمده از متهم مشخص شد وی "سامان" معروف به "سامان ساندویچی" یکی از ارازل و اوباش سطح یک و سارقین به نام کامپیوتر خودرو در سطح شهر تهران است که در بازرسی بدنی از وی دو عدد گوشی همراه ، دو عدد سیم کارت و یک قبضه چاقوی 30سانتی کشف گردید و خودرو متهم میز پس از توقیف به پارکینک منتقل شد.

سرگرد اردشیر نادری رییس کلانتری 168سیزده آبان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهلان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران