اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تک‌تیرانداز داعش در دام کودک 4 ساله



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

این منبع که خود یک افسر پلیس دیالی است و برای آزادی استان صلاح‌الدین به این استان رفته، گفت: این کودک 4 ساله، مخفی‌گاه تک تیرانداز داعش در یک منزل مسکونی در نزدیکی تکریت را فاش کرد.

کودک 4 ساله عراقی در تکریت به نیروهای مسلح عراقی کمک کرد تا یک تک‌تیرانداز داعشی را به دام بیاندازند.

به گزارش فارس، در شرایطی که شمار زیادی از مردان عراقی برای مبارزه با داعش و جهاد داوطلب شده‌‌اند و دوشادوش ارتش و نیروهای امنیتی در حال مقابله با تکفیری‌ها هستند، کودکان عراقی نیز تلاش می‌کنند در این میدان، عقب نمانند.

یک منبع آگاه امنیتی در استان دیالی درباره این مسئله به «السومریه نیوز» گفت: یک کودک 4 ساله نیروهای مسلح عراقی را راهنمایی کرد تا یک تک‌تیرانداز تکفیری را در نزدیکی تکریت به دام بیاندازند.

این منبع که خود یک افسر پلیس دیالی است و برای آزادی استان صلاح‌الدین به این استان رفته، گفت: این کودک 4 ساله، مخفی‌گاه تک تیرانداز داعش در یک منزل مسکونی در نزدیکی تکریت را فاش کرد. نیروهای مسلح نیز این منزل را محاصره و تک‌تیرانداز را دستگیر کردند. کودک مذکور و خانواده‌اش را نیز به مکان امنی انتقال دادند.


اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تک تیرانداز جوان سعودی داعش در دام نیروهای عراق -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش یک کودک 6 ساله را 60 ضربه شلاق زد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - داعش یک کودک 6 ساله را 60 ضربه شلاق زد

یک کودک 6 ساله عراقی از سوی تروریست های داعش هدف 60 ضربه شلاق قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسله، یک منبع محلی در استان صلاح الدین شب گذشته اعلام کرد که تروریست های داعش یک کودک 6 ساله را شلاق زدند.

این کودک به این دلیل که کلمه داعش را بر زبان آورده بود هدف 60 ضربه شلاق قرار گرفت. تروریست های داعش از زمان اشغال برخی مناطق عراق از 20 خرداد تاکنون خطاب به مردم این مناطق دستور دادند بر زبان آوردن کلمه داعش جرم تلقی می شود و همه باید اسم کامل آن یعنی دولت اسلامی عراق و شام را بر زبان بیاورند. داعش مخفف کلمه دولت اسلامی عراق و شام است.

این کودک در حال بازی در مقابل منزل خود در روستای "عین حیاوی" در شمال استان صلاح الدین بود و با مشاهده خودروی تروریست های داعش کلمه داعش را بر زبان آورد و همین اقدام منجر به شلاق خوردن وی شد. این کودک هم اکنون برای مداوا در بیمارستان بسر می برد.

اخبار بین الملل - مهر