اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تا 8 مهر تمدید شد


داوطلبانی که در مرحله نخست اعلام نتایج کنکورهای پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد پذیرفته نشدند تا شنبه هفته آینده 8 مهرماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب مجدد رشته محل اقدام کنند.

خبرگزاری مهر: مهلت انتخاب رشته شهر مجدد داوطلبان آزمون سراسری رشته های غیر پزشکی و علوم پزشکی دانشگاه آزاد تا ساعت 24 شنبه هفته آینده تمدید شد.

داوطلبانی که در مرحله نخست اعلام نتایج کنکورهای پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد پذیرفته نشدند تا شنبه هفته آینده 8 مهرماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org  نسبت به انتخاب مجدد رشته محل اقدام کنند.

در این مرحله به داوطلبان امکان انتخاب حداکثر 20 کد رشته و محل از میان رشته های مجموعه امتحانی فرد ارائه شده است.

داوطلبان رشته های پزشکی استثنائاً در صورت تمایل می توانند علاوه بر رشته های ارائه شده در گروه علوم و پزشکی، رشته های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و کشاورزی را نیز در انتخاب های خود منظور کنند.

هر داوطلب تنها یکبار مجاز به انتخاب رشته /شهر و نتایج نهایی هفته دوم مهرماه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و ارشد دانشگاه آزاد تا دوشنبه تمدید شد



زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و ارشد دانشگاه آزاد

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و ارشد دانشگاه آزاد تا دوشنبه تمدید شد

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز دوشنبه هشتم مهر ماه تمدید شد.

ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تا روز دوشنبه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان این دو مقطع باید قبل از تهیه کارت اعتباری نسبت به رشته محل‌هایی که امکان انتخاب رشته در آنها وجود دارد و در سایت درج شده اطلاع کسب کنند و سپس نسبت به تهیه کارت اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون در پاسخ به این سؤال که چه کسانی مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند، گفت: برای دوره دکتری فقط آن دسته از افرادی که دعوت به مصاحبه شده‌اند و در جلسه مصاحبه حضور داشته‌اند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند، همچنین داوطلبان واجد شرایط فقط یک رشته محل را می‌توانند انتخاب کنند.

وی در خصوص شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد، گفت: کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته‌اند، می توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند تا 10 رشته محل را انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت‌نام الکترونیکی کنند.

رییس مرکز آزمون در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با شرکت در تکمیل ظرفیت امکان جابجایی وجود دارد، تصریح کرد: صرف ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به معنای پذیرش جابجایی پذیرفته‌شدگان این دو مقطع در مرحله قبل نیست.

اقبالی در پایان در خصوص زمان اعلام نتایج گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در این دو مقطع در مهرماه سال 92 اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند از همین ترم (ترم پاییز) مشغول به تحصیل شوند./ایسنا