اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکلیف جریان انحرافی مشخص می شود


محمدرضا باهنر ابزار امیدواری کرد تکلیف جریان انحرافی به زودی مشخص شود

داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت در پایان جلسه امروز در  تذکر ماده 77 آئیین نامه مجلس نسبت به نطق یکی از نمایندگان درباره یادداشتی که او در یکی از نشریات نوشته بود واکنش نشان داد و گفت: بیان سخنان بنده از سوی این نماینده گزینشی بود و ایشان اظهارات بنده را تحریف می کردند.

قنبری در یادداشتی در یکی از روزنامه های صبح دلیل عدم رای اعتماد به وزیر ورزش را حضور رئیس جمهور و دلیل رای اعتماد مجلس به وزیر راه و شهر سازی را عدم حضور رئیس جمهور عنوان کرده بود.

قنبری درباره اتهام ارتباط اصلاح طلبان با جریان انحرافی هم گفت: ما زودتر از اصولگرایان خطر جریان انحرافی را گوشزد کردیم و تبار شناسی جریان انحرافی هم نشان می دهد آنان از درون دولت شکل گرفته اند.

وی گفت: آقایانی که نامه برای پروژه عمرانی شهرستانهای خود از جریان انحرافی می گیرند امروز فرافکنی نکنند.

در ادامه باهنر رئیس جلسه از قنبری خواست به سخنان خود پایان بدهد.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه اظهار نظر نمایندگان در بیرون از مجلس مربوط به شخص خودشان است، اظهار داشت: البته اینکه جریان انحرافی چیست همه باید مواظب باشیم و دیروز بحث بود که جریان انحرافی کجا است و امروز هم بحث است که چه کسی به جریان انحرافی می پیوندد. در هرحال انشاء الله جریان انحرافی تکلیفش زودتر مشخص شود.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تکلیف صرافی های غیر مجاز مشخص می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدی: تکلیف تعطیلی بازی های هفته هجدهم لیگ برتر سه شنبه مشخص می شود.



 

محمدی: تکلیف تعطیلی بازی های هفته هجدهم لیگ برتر سه شنبه مشخص می شود.

 

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تکلیف تعطیلی یا برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در تهران سه شنبه هفته جاری مشخص می شود.

عزیز اله محمدی روز یکشنبه در خصوص خبر تعطیلی بازی های هفته هجدهم فوتبال در شهر تهران اظهار داشت: جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران روز گذشته برگزار و در پایان تصمیم گرفته شد تا بازی های هفته جاری فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل شود.

وی افزود: فعلا اجرای تصمیم این کمیته را مد نظر داریم و در جلسه ای که روز سه شنبه برگزار می شود در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام می کنیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: شدت آلودگی هوای تهران زیاد است و اگر این آلودگی تا روز جمعه ادامه داشته باشد قطعا بازی ها را تعطیل می کنیم.

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه آغاز می شود که طی آن تیم های استیل آذین با فولاد خوزستان و نفت تهران با ملوان بندر انزلی در تهران به مصاف هم می روند.

همچنین طبق برنامه پیشین سازمان لیگ، تیم فوتبال استقلال نیز روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان شهرداری تبریز است.

روز گذشته، محمدرضا محمودی جانشین رییس کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران در پایان جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران اعلام کرد که بر اساس تصمیم امروز این کمیته تا زمان کاهش آلودگی هوای تهران رقابت های فوتبال لیگ برتر در شهر تهران برگزار نخواهد شد.

هفته گذشته نیز، این کمیته مصوبه ای مبنی بر لغو فعالیت های ورزشی عمومی در شهر تهران داشت اما بازی های تیم های استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شد.