اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکفیری تجاوزکننده به ۶۰ دختر عراقی کشته شد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - تکفیری تجاوزکننده به ۶۰ دختر عراقی کشته شد

در عملیات مشترک ارتش و پلیس عراق با استناد به اطلاعات دقیق امنیتی، فرمانده داعشی موسوم به «نبهان حمید جبار الجمیلی» به هلاکت رسید.

یک منبع آگاه امنیتی در استان الانبار عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراقی موفق شدند یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش را که مسئول تجاوز به 60 دختر عراقی در جنوب الانبار است، به هلاکت برسانند.

به گزارش جام جم به نقل از پایگاه خبری کنوز مدیا عراق، این منبع آگاه امنیتی افزود: در عملیات مشترک ارتش و پلیس عراق با استناد به اطلاعات دقیق امنیتی، فرمانده داعشی موسوم به «نبهان حمید جبار الجمیلی» به هلاکت رسید. این عضو جنایتکار داعش، یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی و مسئول تجاوز به عنف به 60 دختر عراقی در ناحیه الکرمه واقع در جنوب استان الانبار است.

وی افزود: الجمیلی و معاونانش بیش از 60 دختر باکره را در روستاهای الصبیحات، اللهیب و البوخنفر وابسته به ناحیه الکرمه استان الانبار مورد تجاوز قرار دادند.

جنایات جنسی داعش در تاریخ عراق بی سابقه است. این گروه علاوه بر بدعت شرم آور جهاد نکاح، بسیاری از زنان عراقی را مجبور به ازدواج با اعضای گروه تروریستی خود کرد و در موارد متعددی نیز متوسل به تجاوز شده است. همچنین این روزها اخبار تکان دهنده ای از به کنیزی گرفتن و فروش زنان (عمدتا از فرقه ایزدی و مسیحیان) به دست این گروه تروریستی به گوش می رسد.

اخبار بین الملل - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
مقابله جوانان عراقی با تکفیری ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اعتراف «کفتار شهر»در مورد ۶۰ دختر



آزار جنسی,آزار جنسی دختران

 

این مرد که به «کفتار شهر» معروف است و چند روز قبل با تلاش کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد دستگیر شد به ۵۰ مورد آزار و اذیت دختران بین ۶ تا ۱۰ سال اعتراف کرده بود اما در حالی که بازجویی های پلیسی به دستور قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه رسیدگی کننده به پرونده کفتار شهر) برای کشف جرایم دیگر وی ادامه داشت او تا روز گذشته به آزار ۱۰ دختر بچه دیگر نیز اعتراف کرد .کفتار شهر در حالی به آزار ۶۰ دختر بچه اعتراف کرد که تا کنون فقط ۲۳ تن از شاکیان به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام شکایت کرده اند.

«کفتار شهر» بیشتر طعمه هایش را در منطقه قاسم آباد، جاده قدیم قوچان، بولوار شفا و... به دام انداخته است. یک مقام آگاه در این باره از شهروندان خواست افرادی که فرزندانشان توسط این متهم مورد آزار قرار گرفته اند برای شناسایی و اعلام شکایت از وی به شعبه ۸۰۹ بازپرسی مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد و یا پایگاه غرب پلیس آگاهی مراجعه کنند و مطمئن باشند که هویت آنان در پرونده محرمانه خواهد ماند.... / khorasannews.com