اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکرار ادعاهای تهدید‌آمیز رژیم‌صهیونیستی: به‌تنهایی می‌توانیم به ایران حمله کنیم



حمله اسرائیل به ایران

تکرار ادعاهای تهدید‌آمیز رژیم‌صهیونیستی: به‌تنهایی می‌توانیم به ایران حمله کنیم

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در مصاحبه با رادیو اسرائیل، در سخنانی تهدید‌آمیز مدعی شد که این رژیم توانایی حمله نظامی به اهداف هسته‌ای ایران را دارد.

به گزارش نامع به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در سخنانی مدعی شد که رژیم اسرائیل می‌تواند به هر یک از اهداف هسته‌ای ایران حمله کند.

گانتز در ادامه گفت: چالش با ایران بسیار مهم است و ما باید با یک راهبرد مسوولانه بلندمدت به آن نزدیک شویم. ما این کار را هرگاه که ضروری باشد انجام خواهیم داد.

به گفته رئیس ستاد ارتش اسرائیل، بحث‌های شدیدی بین سران سیاسی و نظامی اسرائیل در جریان است تا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

بنی گانتز همچنین تاکید کرد که اسرائیل از نزدیک تحولات هسته‌ای ایران را پیگیری می‌کند.

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی همچنین جنبش مقاومت فلسطین را تهدید کرد که اگر حملات راکتی از نوار غزه ادامه یابند، اسرائیل در تکرار حمله خود به نوار غزه در جریان جنگ 8 روزه تردید نخواهد کرد.

گانتز همچنین درباره وضعیت مرزهای مشترک مصر و این رژیم اذعان کرد که وضعیت امنیتی نوار مرزی این رژیم با مصر چندان مناسب نیست و آنچه وی گروه‌های تروریستی خواند، در حال نشو و نما در آن منطقه هستند./نامه نیوز

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حمله رژیم صهیونیستی به ایران-مستند لبه پرتگاه قسمت 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: آماده ی حمله به ایران هستیم



تایمز اسرائیل: سخنانی سفیر قرار نبود پخش شود؛

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: آماده ی حمله به ایران هستیم

دانیل شپیرو، سفیر امریکا در اسرائیل در کنفرانسی محرمانه در تل آویو گفت: ایالات متحده طرح و برنامه خود برای حمله نظامی به ایران را تکمیل کرده است.

انتخاب :دانیل شپیرو، سفیر امریکا در اسرائیل در کنفرانسی در تل آویو گفت: ایالات متحده طرح و برنامه خود برای حمله نظامی به ایران را تکمیل کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از تایمز اسرائیل، وی گفت: ما ترجیح می دهیم که مسئله ایران را از طریق دیپلماسی و فشار حل کنیم. اما این به معنای آن نیست که گزینه نظامی بر روی میز موجود نباشد.

شپیرو اضافه کرد: گزینه نظامی نه تنها بر روی میز موجود است، بلکه آماده است.

سفیر آمریکا در اسرائیل گفت: برنامه ریزی های لازم برای اینکه اطمینان حاصل شود که برای چنین اقدامی اماده ایم انجام شده است.

به نوشته ی تایمز اسرائیل، سخنان وی در کنفرانسی در تل اویو زده شده و توسط یک خبرنگار روزنامه ضبط شده است.

شبکه ی 2 اسرائیل که سخنان وی را از تلویزیون پخش کرد، اعلام نموده است که سفیر امریکا خواستار علنی شدن سخنانش نبوده است./انتخاب