اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکرار ادعاهای اسرائیل در خصوص ایران، سوریه، حزب الله و حماس:از خط قرمز عبور کرده‌‎اند



تکرار ادعاهای اسرائیل در خصوص ایران، سوریه، حزب الله و حماس:از خط قرمز عبور کرده‌‎اند

رئیس کمیته خارجی و امنیت پارلمان اسرائیل «کنست» ادعا کرد که ایران، سوریه، حزب الله و حماس فراتر از خط قرمز تعیین شده عبور کرده‌اند.

 

حزب الله و حماس,اخبار بین المللی

به گزارش نامه به نقل از سایت روزنامه الحیات، «آویگدور لیبرمن» در سخنانی در مراسم افتتاحیه نشست کمیته خارجی و امنیت ملی پارلمان رژیم صهیونیستی در خصوص بحث درباره کاهش بودجه امنیتی اسرائیل، گفت: محور رادیکالی (ایران، سوریه، حزب الله و حماس) اخیرا فراتر از خط قرمز تعیین شده عبور کرده اند.

لیبرمن ادعاهای خود درباره استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی علیه مخالفان را تکرار  و در سخنانی بی پایه و اساس در خصوص ایران نیز مدعی شد: هیچ شکی وجود ندارد که ایران با سرعتی زیاد به سمت تولید سلاح اتمی در حرکت است و امیدوارم که بدانیم چگونه باید یک تصمیم درست در این باره اتخاذ کنیم.

این مقام رژیم صهیونیستی در ادامه درباره حزب الله و حماس نیز ادعاهایی را مطرح کرد و گفت: وقتی به اقداماتی که از سوی حزب الله و حماس صورت میگرد نگاه میکنم به این موضوع دست میابم که از خطوط قرمز عبور کرده اند و در وضعیتی که هر گروه تروریستی امکان آسیب رساندن به اسرائیل را داشته باشد از خطوط قرمز عبور کرده است و می دانم پاسخ به این اقدامات هزینه ها را افزایش می دهد ولی فکر میکنم این موضوع به تصمیم گیری ها  و تلاش بیشتر نیاز دارد./نامه نیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
چرا به حزب الله ، حماس و سوریه کمک می کنیم ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باید با ایران، سوریه، حزب الله و حماس همزمان وارد جنگ شویم



 

 

باید با ایران، سوریه، حزب الله و حماس همزمان وارد جنگ شویم

 

صهیونیست ها جنگ روانی جدید آغاز کرده اند؛

باید با ایران، سوریه، حزب الله و حماس همزمان وارد جنگ شویم

ایران هم اکنون به توان ساخت جنگ افزار هسته ای دست پیدا کرده و می تواند یک بمب هسته ای قدرتمند را بسازد ، سوریه توان نظامی خود در 3 سال گذشته را دو برابر کرده، حزب الله نیز به موشک های دوربرد و میان برد دسترسی پیدا کرده و ...تکرار یک موضوع واحد در دو روز پیاپی توسط دو مقام صهیونیستی می تواند نشان از شروع دور جدید جنگ روانی تل آویو باشد، البته نمی توان تحولات جدید در ترکیب کنگره آمریکا را از نظر دور داشت.

سرویس بین الملل ـ «آموس یلدین»، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: باید بپذیریم که جنگ آینده اسرائیل، جنگ سرنوشت ساز است زیرا ما باید با ایران، سوریه، حزب الله لبنان و حماس فلسطین وارد جنگ شویم.

به گزارش «تابناک»، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با طرح موضوع بالا همچنین مدعی شد: ایران هم اکنون به توان ساخت جنگ افزار هسته ای دست پیدا کرده و می تواند یک بمب هسته ای قدرتمند را بسازد و بزودی دومین بمب را نیز خواهد ساخت، سوریه توان نظامی خود در 3 سال گذشته را دو برابر کرده، حزب الله نیز به موشک های دوربرد و میان برد دسترسی پیدا کرده  و حماس بیش از پیش قدرتمند شده که جرات جنگ با ما را پیدا کرده و تهدید جدی برای «تل آویو» است . در چنین شرایطی اسرائیل باید در چند جبهه وارد جنگ شود.

در همین باره، روزنامه صهیونیستی «یدیعیوت آحارنوت» به نقل از «یلدین» اضافه کرد: اما نیروهای هوایی اسرائیل می تواند همه دشمنان را نابود و جبهه های جنگ را فتح کند و پیروز شود!

بر پایه این گزارش، روز گذشته نیز، «شائول موفاز»، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و از مقامات ارشد نظامی این رژیم طی اظهاراتی گفته بود: خاورمیانه شاهد جنگی خونین در آینده نزدیک خواهد بود.

او در ادامه افزوده بود: سکوت و آرامشی که در حال حاضر با نوار غزه و حزب الله لبنان شاهد آن هستیم، سکوت و ثباتی غیر واقعی است. جنگ آینده جنگی خونین خواهد بود که از جنگ های گذشته بسیار دردناک تر می شود.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی که در دانشکده روابط بین الملل در شهر «استکهلم» در سوئد سخن می گفت، همچنین بیان داشته بود: از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهم که مذاکرات مستقیم برای دستیابی به صلح را آغاز کنند. بهتر است دولت مستقل فلسطینی با مرز موقتی که شامل 92 % از سرزمین های کرانه باختری رود اردن است، تشکیل شود!

هر چند اظهارات تهدید آمیز صهیونیست ها در منطقه موضوع تازه ای نیست اما، تکرار یک موضوع واحد در دو روز پیاپی توسط دو مقام صهیونیستی می تواند نشان از شروع دور جدید جنگ روانی تل آویو باشد، البته نمی توان تحولات جدید در ترکیب کنگره آمریکا با موفقیت جمهوری خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان را از نظر دور داشت..../تحلیل:تابناک