اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک شایعه توسط داماد احمدی نژاد


مهدی خورشیدی اظهارداشت:حامل هیچ‌گونه پیامی از سوی رئیس‌جمهور برای آقای مسعود روغنی زنجانی نبودم.

خبرگزاری ایسنا: مهدی خورشیدی اظهارداشت:حامل هیچ‌گونه پیامی از سوی رئیس‌جمهور برای آقای مسعود روغنی زنجانی نبودم.

وی با اشاره به انتشار برخی از اخبار به نقل از روغنی زنجانی مبنی بر این‌که خورشیدی حامل پیام رئیس‌جمهور در ارتباط با احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای وی بوده است، گفت: من حامل هیچ‌گونه پیامی برای آقای زنجانی نبودم، آن زمانی که در ریاست‌جمهوری بودم در ارتباط با یک موضوع کارشناسی که خودم پیگیری می‌کردم، با آقای زنجانی صحبت کردم و حامل هیچ‌گونه پیامی از سوی رئیس‌جمهور برای وی نبودم.

وی با بیان این‌که ملاقات‌های من مستقل است گفت: موضوعی بود که می‌خواستم به یک کارشناسی در مورد آن برسم و به همین بابت با آقای زنجانی صحبت کردم، ولی حامل پیام نبودم.

چندی پیش در برخی از رسانه‌ها به نقل از مسعود روغنی زنجانی آمده بود که مهدی خورشیدی (داماد احمدی نژاد) حامل پیام رییس جمهور برای وی جهت احیای سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی بوده است.


ویدیو مرتبط :
تکذیب هاله نور احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب شایعه سکته محمود احمدی‌ نژاد


یک منبع آگاه خبر سکته محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه خبر سکته محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان را  تکذیب کرد.

وی ضمن تکذیب این خبر تصریح کرد:‌ آقای احمدی‌نژاد از صبح امروز در دفتر کار خود حاضر بوده و در حال حاضر نیز درحال انجام کارهای روزمره است.

گفتنی است طی ساعات گذشته پیامکی با مضمون «احمدی‌نژاد سکته کرد و به کما رفت» درحال نشر بود.