اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره وقوع طوفان در تهران


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر وقوع طوفان تا نیم ساعت آینده در پایتخت را تکذیب کرد و گفت: تنها وزش باد شدید خواهیم داشت.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر وقوع طوفان تا نیم ساعت آینده در پایتخت را تکذیب کرد و گفت: تنها وزش باد شدید خواهیم داشت.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: همانطور که پیش از این هشدار داده بودیم امروز و فردا شرایط ناپایدار جوی بر تهران و برخی استان های شمال غربی حاکم است اما وقوع طوفانی مانند روز گذشته در تهران تا نیم ساعت دیگر پیش بینی نشده است.

به گفته وی، اما تا ساعاتی دیگر وزش باد شدید و رگبار ورعد و برق در بخش هایی از پایتخت دور از انتظار نیست.

 دقایقی پیش در خبرگزاری ها خبری مبنی بر رسیدن طوفان به پایتخت تا نیم ساعت آینده منتشر کرده بود.


ویدیو مرتبط :
گرد و خاک شدید در تهران پس از وقوع طوفان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره رئیس دانشگاه تهران



اخبار,اخبار دانشگاه,عزل فرهاد رهبر


اخبار دانشگاه - تکذیب یک خبر درباره رئیس دانشگاه تهران

 محمد رحیمیان استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که برخی از سایت‌های خبری اخباری منتشر کرده‌اند که فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران عزل و شما سرپرست این دانشگاه شده‌اید؟ گفت: این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد و شایعه است و نمی‌دانم کدام جریان پشت سر این موضوع است.

رحیمیان افزود: ریاست بر دانشگاه تهران دارای شرایطی است که این شراط را بنده ندارم، البته افراد دیگری با شرایط لازم وجود دارند که بتوانند این مسئولیت را قبول کنند.

این استاد دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به شما شده است؟ خاطرنشان کرد: حتی پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به بنده نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خبر عزل فرهاد رهبر صحت دارد و اگر صحت دارد چه زمانی انجام خواهد شد؟ گفت: بنده در این خصوص هیچ‌گونه اطلاعی ندارم.

 از شب گذشته برخی از سایت‌های خبری ادعا کردند که فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران عزل و محمد رحیمیان استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران سرپرست این دانشگاه شده است.
اخبار دانشگاه - تسنیم