اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره معاون و دستیار روحانی


مسئول دفتر دستیار ویژه رئیس‌جمهور گفت: هیچ سنخیتی بین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری با امور اقوام و اقلیت‌های دینی وجود ندارد

نسیم آنلاین: مسئول دفتر دستیار ویژه رئیس‌جمهور با تکذیب خبر جاگیزینی نوبخت به جای یونسی گفت: در خصوص این جابجایی با حجت الاسلام یونسی هیچ صحبتی نشده است و ایشان از این خبر بسیار متعجب شدند.

او گفت: هیچ ارتباط و سنخیتی بین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با امور اقوام و اقلیت های دینی وجود ندارد که بخواهد این چنین جابجایی در دولت اعتدال صورت بگیرد.

گفتنی است پیش از این یک خبرگزاری در خبری نوشته بود که احتمالا محمدباقر نوبخت وظایف علی یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی را بر عهده می‌گیرد.

این رسانه دلیل این جابجایی را برخی سخنان و اظهارات علی یونسی در چند هفته اخیر دانسته است.


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره معاون روحانی


یکی از نزدیکان رئیس جمهور گفت: حجت‌الاسلام روحانی هنوز تصمیمی درباره تعیین معاون پارلمانی خود اتخاذ نکرده و در حال بررسی موضوع است.

خبرگزاری فارس: یکی از نزدیکان رئیس جمهور گفت: حجت‌الاسلام روحانی هنوز تصمیمی درباره تعیین معاون پارلمانی خود اتخاذ نکرده و در حال بررسی موضوع است.
 
برخی سایت‌ها امروز از احتمال انتصاب محمدرضا صادق و محسن مهرعلیزاده به جای حمید بقایی در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی خبر دادند.

این سایت‌ها همچنین با توجه به «منتفی شدن انتخاب علی عسگری و مخالفت مجلس با مجید انصاری»، از «صادق» به عنوان معاون پارلمانی احتمالی دولت «تدبیر و امید» نام بردند.

خبرنگار ما صحت و سقم این اخبار را از محمدرضا صادق جویا شد که وی اعلام کرد: رئیس جمهور تا این لحظه هیچ تصمیمی برای انتخاب معاون پارلمانی خود و همچنین دبیر شورایعالی مناطق آزاد اتخاذ نکرده است.

این چهره نزدیک به رئیس جمهور با رد اخبار سایت‌ها و پیامک‌های منتشر شده در این زمینه تأکید کرد: آقای روحانی در حال بررسی گزینه‌های مناسب برای مسئولیت‌های ذکر شده است.