اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره محمود احمدی نژاد


دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق در اطلاعیه ای انتشار خبری پیرامون مصاحبه وی با یکی از سایت‌های خبری درباره سفر روحانی به نیویورک را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق در اطلاعیه ای انتشار خبری پیرامون مصاحبه وی با یکی از سایت‌های خبری درباره سفر روحانی به نیویورک را تکذیب  کرد.

در متن این تکذیبیه آمده است:

خبر منتشره در برخی سایت‌های خبری با عنوان واکنش احمدی‌نژاد در مورد سفر هیئت ایرانی به نیویورک که در قالب مصاحبه خبرنگار یک سایت خبری با ایشان انتشار یافته از اساس کذب محض و عاری از واقعیت می‌باشد.

دکتر احمدی‌نژاد تاکنون هیچ گونه مصاحبه یا گفت‌وگویی با هیچ فرد یا رسانه‌ای در خصوص سفر هیئت ایرانی به نیویورک و موضوعات پیرامونی آن نداشته و انتشار هرگونه مطلبی به نقل از ایشان در رسانه‌های خبری قویاً تکذیب می‌شود.                                           


ویدیو مرتبط :
تکذیب هاله نور احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره محمود احمدی‌ نژاد


روابط عمومی دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان با صدور بیانیه‌ای انتشار برخی اخبار مبنی بر دیدار محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان با برخی از شخصیت‌های کشوری برای کمک به این دانشگاه را نادرست و کذب دانست.

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان با صدور بیانیه‌ای انتشار برخی اخبار مبنی بر دیدار محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان با برخی از شخصیت‌های کشوری برای کمک به این دانشگاه را نادرست و کذب دانست.

متن بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایرانیان به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خبر برخی از پایگاه‌های خبری با عنوان درخواست کمک دکتر احمدی‌نژاد از شخصیت‌ها و افراد مطرح برای راه‌اندازی دانشگاه ایرانیان از اساس کذب محض و عاری از حقیقت می‌باشد.

صرف‌نظر از عبارات توهین‌آمیز در متن اخبار منعکس شده، روابط عمومی این دانشگاه اعلام می‌دارد دکتر احمدی‌نژاد تاکنون از هیچ فرد یا گروه و جریان سیاسی برای دانشگاه ایرانیان کمک مالی درخواست نکرده و در این ارتباط تنها از عموم مردم، مقام معظم رهبری و رئیس محترم دولت یاری طلبیده است.

شایان ذکر است دانشگاه ایرانیان از کمک‌های داوطلبانه نهادها و اشخاص خیر استقبال کرده و دست‌های یاری‌گر را به گرمی می‌فشارد. همچنین تاکید می شود ریاست محترم دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان تاکنون جلسه‌ای با هیچ شخصیتی پیرامون انتخابات نداشته است.

انتظار می‌رود فعالان خبری در ساخت و نقل اخبار حداقل‌های موازین اخلاقی را رعایت نمایند.