اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره فرزند آیت الله هاشمی


مهدی هاشمی، برخی اخبار درباره درخواست وی از قوه قضائیه برای خروج از کشور را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: مهدی هاشمی، برخی اخبار درباره درخواست وی از قوه قضائیه برای خروج از کشور را تکذیب کرد.

مهدی هاشمی بهرمانی گفت: خبرسازی‌ها درباره درخواست خروج از کشور و سفر به کانادا ساخته ذهن رسانه‌های ضدانقلاب خارج از کشور است و اینجانب هیچ درخواستی برای خروج از کشور به قوه قضائیه نداده‌ام.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این پرسش که "آیا اخبار مربوط به درخواست مجوز از قوه قضائیه برای خروج از کشور را تأیید می‌کنید؟" اظهار کرد: انتشار چنین اخباری درخصوص تقاضای خروج اینجانب از کشور ساخته ذهن رسانه‌های ضدانقلاب است که متأسفانه در پاره‌ای از مواقع به رسانه‌های داخلی خط می‌دهند و آنها را دلواپس می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
تکذیب خبر ادعا مرجعیت الله یاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره فرزندان آیت الله هاشمی



اخبار دانشگاه,اخبار,انتصابات دانشگاه آزاد


اخبار دانشگاه  - تکذیب یک خبر درباره فرزندان آیت الله هاشمی

 حجت الاسلام و المسلمین علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در عزل و نصب های خود در دانشگاه آزاد اختیاری از خود ندارد و فرزندان آیت الله هاشمی در بحث انتصابات دانشگاه آزاد تصمیم می گیرند، گفت: هر کس این امر را می گوید بی خود می گوید اینها خبرسازی های دروغین برخی از رسانه هاست.

وی افزود: آقای میرزاده بیشترین اختیارات در چارچوب قانونی را در دانشگاه آزاد دارد و به دور از موضوعات جناحی و سیاست اختیارات خود را اعمال می کند.

عسگری افزود: محیط های علمی شرایط مدیریتی علمی، عالمانه و سنجیده ای را طلب می کند و چون آقای میرزاده در دوره سرپرستی اش به درستی این کار را انجام داد رای قاطع شورای عالی انقلاب فرهنگی را به دست آورد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اظهار داشت: اگر قرار بود جمع بندی در خصوص نحوه مدیریت آقای میرزاده انجام بگیرد بهترین جمع بندی همان تصمیمی بود که در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شد.
اخبار دانشگاه - مهر