اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره رئیس دانشگاه تهران



اخبار,اخبار دانشگاه,عزل فرهاد رهبر


اخبار دانشگاه - تکذیب یک خبر درباره رئیس دانشگاه تهران

 محمد رحیمیان استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که برخی از سایت‌های خبری اخباری منتشر کرده‌اند که فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران عزل و شما سرپرست این دانشگاه شده‌اید؟ گفت: این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد و شایعه است و نمی‌دانم کدام جریان پشت سر این موضوع است.

رحیمیان افزود: ریاست بر دانشگاه تهران دارای شرایطی است که این شراط را بنده ندارم، البته افراد دیگری با شرایط لازم وجود دارند که بتوانند این مسئولیت را قبول کنند.

این استاد دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به شما شده است؟ خاطرنشان کرد: حتی پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به بنده نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خبر عزل فرهاد رهبر صحت دارد و اگر صحت دارد چه زمانی انجام خواهد شد؟ گفت: بنده در این خصوص هیچ‌گونه اطلاعی ندارم.

 از شب گذشته برخی از سایت‌های خبری ادعا کردند که فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران عزل و محمد رحیمیان استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران سرپرست این دانشگاه شده است.
اخبار دانشگاه - تسنیم


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر ضیافت احمدی نژاد با رئیس دانشگاه کلمبیا



 

تکذیب خبر ضیافت احمدی نژاد با رئیس دانشگاه کلمبیا

 

 

مهر نوشت: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، خبر برگزاری ضیافت شام رئیس جمهور با رئیس دانشگاه کلمبیا در حاشیه سفر آتی احمدی نژاد به نیویورک را تکذیب کرد.

روابط عمومی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک، در پاسخ به اخبار خلاف واقع و نادرست برگزاری ضیافت شام خصوصی رئیس جمهوری اسلامی ایران با رئیس دانشگاه کلمبیا و تعدادی از دانشجویان این دانشگاه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: "هیچ گونه برنامه ویژه ای برای دانشگاه کلمبیا درنظر گرفته نشده و خبر برگزاری جلسه شام رئیس محترم جمهوری با رئیس دانشگاه کلمبیا، چه در محل این دانشگاه و چه محل دیگری کذب محض است."

این اطلاعیه همچنان می افزاید: "هرساله ریاست محترم جمهوری جلساتی را با گروه هایی از اقشار مختلف مردم آمریکا که علاقه مند به دیدار با ایشان هستند برگزار می کند که دیدار با دانشجویان دانشگاههای مختلف نیز بخشی از آن بوده است و هرساله برگزار می گردد..../تحلیل:انتخاب