اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره دختر حسن روحانی


خبر دیدار دختر رئیس جمهور با خانواده مولوی عبدالحمید کذب است و صحت ندارد.

آفتاب نیوز: خبر دیدار دختر رئیس جمهور با خانواده مولوی عبدالحمید کذب است و صحت ندارد.

گفتنی است، عصر دیروز در برخی سایت‌ها خبری مبنی بر اینکه دختر دکتر روحانی با خانواده مولوی عبدالحمید و خانواده نارویی دیدار داشته است، منتشر شد، که به هیچ وجه صحت و سقم ندارد.


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفتر "ناطق نوری" خبر تذکر به "حسن روحانی" را تکذیب کرد



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,ناطق نوری

یک مقام مسول دردفترحجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دیدار با رییس‌جمهور و گفتگوهای نقل شده را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این مقام مسول گفت: جملات انتسابی به حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری و رییس‌جمهور از اساس کذب بوده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای و حقظ آرامش در فضای سیاسی کشور در رسانه‌ها افزود: انتشار این نوع اخبار قطعا آلوده به اغراض سیاسی و برخلاف توصیه‌های مقام معظم رهبری برای پرهیز ار ایجاد فضای تقابل و دوگانگی در عرصه سیاسی کشور است.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها را به حفظ وحدت وآرامش در کشور توصیه کرد.