اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره خاتمی و هاشمی


سخنگوی انتخاباتی حسن روحانی اخبار منتشره مبنی بر حضور هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات را رد کرد و از حمایت وی از روحانی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی انتخاباتی حسن روحانی اخبار منتشره مبنی بر حضور هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات را رد کرد و از حمایت وی از روحانی خبر داد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه ثبت‌نام حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر روز گذشته بنگاه سخن پراکنی انگلیس مبنی بر ثبت‌نام هاشمی رفسنجانی به همراه محمد خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.

وی افزود: در آخرین ملاقاتی که با آیت‌الله هاشمی رفنسجانی داشتم، خود ایشان اعلام کردند که برای آمدن و کاندیداتوری برنامه‌ای ندارند.

سخنگوی حسن روحانی حضور این کاندیدا به منظور کمک به هاشمی رفسنجانی برای ورود به عرصه انتخابات را گمانه‌زنی دانست و گفت که واقعیت این است که امروز آقای روحانی برای نامزدی در ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

نوبخت در پایان گفت: آقای هاشمی بارها نظر مساعدشان را نسبت به آقای روحانی به ما منتقل کردند و خودشان در این عرصه حضور نمی‌یابند و قطعا در زمان مناسب نیز در این باره اظهار نظر خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره خاتمی و آیت‌الله هاشمی


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی موضوع شکایت مجلس از حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی رییسان جمهوری پیشین را که به نقل از وی در برخی رسانه ها منتشر شده، رد کرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی موضوع شکایت مجلس از حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی رییسان جمهوری پیشین را که به نقل از وی در برخی رسانه ها منتشر شده، رد کرد.

«مصطفی افضلی فرد» افزود: من چنین مطلبی را با رسانه ها مطرح نکرده ام و رسانه ای تحلیل های خود را به نقل از من منتشر کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این رسانه رسم امانت را انجام نداده و پیش از این در سه تا چهار مورد دیگر نیز مصاحبه هایی اینگونه به نقل از من منتشر کرده است.

وی افزود: سوال آن رسانه در مورد اساسنامه شرکت ملی نفت بود که چرا در این موارد به پرونده رییسان جمهوری پیشین رسیدگی نشده که من گفتم در رسیدگی به تخلفات هیچ فرقی میان افراد یا رییسان جمهوری پیشین وجود ندارد و موضع ما جناحی و سیاسی نیست.

افضلی فرد توضیح داد: این جمله من به معنی شکایت از آقایان خاتمی و هاشمی رفسنجانی نیست.

یکی از رسانه ها امروز به نقل از «مصطفی افضلی فرد» سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرده بود که احتمال شکایت از هاشمی رفسنجانی و خاتمی رییسان جمهوری پیشین وجود دارد.