اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره خاتمی و آیت‌الله هاشمی


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی موضوع شکایت مجلس از حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی رییسان جمهوری پیشین را که به نقل از وی در برخی رسانه ها منتشر شده، رد کرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی موضوع شکایت مجلس از حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی رییسان جمهوری پیشین را که به نقل از وی در برخی رسانه ها منتشر شده، رد کرد.

«مصطفی افضلی فرد» افزود: من چنین مطلبی را با رسانه ها مطرح نکرده ام و رسانه ای تحلیل های خود را به نقل از من منتشر کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این رسانه رسم امانت را انجام نداده و پیش از این در سه تا چهار مورد دیگر نیز مصاحبه هایی اینگونه به نقل از من منتشر کرده است.

وی افزود: سوال آن رسانه در مورد اساسنامه شرکت ملی نفت بود که چرا در این موارد به پرونده رییسان جمهوری پیشین رسیدگی نشده که من گفتم در رسیدگی به تخلفات هیچ فرقی میان افراد یا رییسان جمهوری پیشین وجود ندارد و موضع ما جناحی و سیاسی نیست.

افضلی فرد توضیح داد: این جمله من به معنی شکایت از آقایان خاتمی و هاشمی رفسنجانی نیست.

یکی از رسانه ها امروز به نقل از «مصطفی افضلی فرد» سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرده بود که احتمال شکایت از هاشمی رفسنجانی و خاتمی رییسان جمهوری پیشین وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه خبر نگار ضد انقلاب با آیت الله خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره فرزندان آیت الله هاشمی



اخبار دانشگاه,اخبار,انتصابات دانشگاه آزاد


اخبار دانشگاه  - تکذیب یک خبر درباره فرزندان آیت الله هاشمی

 حجت الاسلام و المسلمین علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در عزل و نصب های خود در دانشگاه آزاد اختیاری از خود ندارد و فرزندان آیت الله هاشمی در بحث انتصابات دانشگاه آزاد تصمیم می گیرند، گفت: هر کس این امر را می گوید بی خود می گوید اینها خبرسازی های دروغین برخی از رسانه هاست.

وی افزود: آقای میرزاده بیشترین اختیارات در چارچوب قانونی را در دانشگاه آزاد دارد و به دور از موضوعات جناحی و سیاست اختیارات خود را اعمال می کند.

عسگری افزود: محیط های علمی شرایط مدیریتی علمی، عالمانه و سنجیده ای را طلب می کند و چون آقای میرزاده در دوره سرپرستی اش به درستی این کار را انجام داد رای قاطع شورای عالی انقلاب فرهنگی را به دست آورد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اظهار داشت: اگر قرار بود جمع بندی در خصوص نحوه مدیریت آقای میرزاده انجام بگیرد بهترین جمع بندی همان تصمیمی بود که در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شد.
اخبار دانشگاه - مهر