اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره احمدی نژاد و مشایی


مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور با تکذیب خبر دروغ «سند حمایت دکتر احمدی‌نژاد و مشایی از مفسد بزرگ اقتصادی» تاکید کرد که رسانه‌ها اخلاق اسلامی و تقوای الهی را رعایت کنند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور با تکذیب خبر دروغ «سند حمایت دکتر احمدی‌نژاد و مشایی از مفسد بزرگ اقتصادی» تاکید کرد که رسانه‌ها اخلاق اسلامی و تقوای الهی را رعایت کنند.

متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در پی انتشار خبری دروغین از سوی برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با عنوان «سند حمایت دکتر احمدی‌نژاد و مشایی از مفسد بزرگ اقتصادی» به اطلاع می‌رساند که این خبر و به اصطلاح اسناد ارائه شده در آن کاملا کذب و بی‌اساس است.

لازم به توضیح است نامه‌ای که به عنوان سند حمایت از مفسد اقتصادی از آن یاد شده مجعول و ساختگی است و از فرد یاد شده در این نامه، شکایتی تحت عنوان جعل امضا و دست خط ریاست محترم جمهور مطرح شده که متهمین پرونده یا در زندان و یا با قرار وثیقه آزاد می‌باشند.

مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور پیگیری حقوقی و قضایی علیه رسانه‌هایی که با ذوق زدگی خبری سراسر کذب را به عنوان سند تخلف به رییس محترم جمهور و رییس دفتر سابق ایشان نسبت و آن را انتشار داده‌اند را برای خود محفوظ می‌داند و برای چندمین بار، همه رسانه‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی دعوت کرده و به همه آنها مجدداً توصیه می‌کند که با انتشار اخبار دروغ و اتهام افکنی اعتبار و وجهه خود را در نزد افکار عمومی مخدوش نکنند.

مرکز روابط عمومی و رسانه


ویدیو مرتبط :
مشایی یعنی احمدی نژاد، احمدی نژاد یعنی مشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر ضیافت احمدی نژاد با رئیس دانشگاه کلمبیا



 

تکذیب خبر ضیافت احمدی نژاد با رئیس دانشگاه کلمبیا

 

 

مهر نوشت: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، خبر برگزاری ضیافت شام رئیس جمهور با رئیس دانشگاه کلمبیا در حاشیه سفر آتی احمدی نژاد به نیویورک را تکذیب کرد.

روابط عمومی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک، در پاسخ به اخبار خلاف واقع و نادرست برگزاری ضیافت شام خصوصی رئیس جمهوری اسلامی ایران با رئیس دانشگاه کلمبیا و تعدادی از دانشجویان این دانشگاه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: "هیچ گونه برنامه ویژه ای برای دانشگاه کلمبیا درنظر گرفته نشده و خبر برگزاری جلسه شام رئیس محترم جمهوری با رئیس دانشگاه کلمبیا، چه در محل این دانشگاه و چه محل دیگری کذب محض است."

این اطلاعیه همچنان می افزاید: "هرساله ریاست محترم جمهوری جلساتی را با گروه هایی از اقشار مختلف مردم آمریکا که علاقه مند به دیدار با ایشان هستند برگزار می کند که دیدار با دانشجویان دانشگاههای مختلف نیز بخشی از آن بوده است و هرساله برگزار می گردد..../تحلیل:انتخاب