اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب مذاکره با دایی و حضور قطعی دنیزلی


من وجود چنین مذاکراتی را تکذیب می کنم. ما با هیچ فردی برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده مذاکره نکرده ایم چون با دنیزلی تا پایان فصل آینده قرارداد داریم و او فصل آینده نیز همچنان هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب مذاکره با ابراهیم زاده و دایی از حضور پرسپولیس در روز دوشنبه و ادامه همکاری با او خبر داد و گفت: وقتی برخی بازیکنان بعد از شکست مقابل الاتحاد با بی تفاوتی می خندیدند، شکست بزرگتر و تلخ تری از باخت برایم رقم خورد.

محمد رویانیان  در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس از جمله وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: زمانی که من مسئولیت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفتم امید زیادی داشتم تا پرسپولیس قهرمان رقابت های جام حذفی شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

 ما با صرف هزینه های زیاد از جمله با آوردن دنیزلی و بازیکنانی نظیر مهرداد پولادی، آسمیر آودوکیچ و ایمون زاید، خواستیم تا با حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناکامی های های فصل جاری را به نوعی در رقابت های لیگ برتر جام حذفی جبران کنیم. بر همین اساس من هدف اصلی خود را قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار داده بودم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما بازیهای آسیایی را قدرتمندانه شروع کردیم اما ضربه اصلی را با تساوی با تیم الغرافه در تهران خوردیم و بعد از آن نیز شکست مقابل تیم الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی باعث شد ضربه سهمگین دیگری به ما وارد شود.

وی افزود: ما اگر الغرافه را شکست می دادیم و یا حتی مقابل الهلال مساوی می کردیم می توانستیم به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعد رقابت ها صعود کرده تا در مرحله یک هشتم نهایی با شکست تیمی مانند بنی یاس امارات در ورزشگاه آزادی به جمع 8 تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و پس از آن با فرصتی که در اختیار ما قرار می گرفت با ساختن تیمی جدید و به مراتب قدرتمندتر از تیم قبل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هدف بگیریم.

رویانیان تصریح کرد: از بازی با تیم الغرافه در ورزشگاه آزادی ضعف و اشکالات برخی بازیکنان و همچنین اشکالاتی که در کادر فنی وجود داشت نمود پیدا کرد و باعث شد تا ما از هدف اصلی خود تا حدود زیادی دور شویم، اما این موضوع باعث نشد ناامید شویم، چون با شکست تیم الشباب توانستیم به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: من پس از شکست الشباب در اردوی تیم حاضر شدم و به بازیکنان گفتم اگر تیم الاتحاد عربستان را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنید،به هر کدام از شما 10 هزار دلار پاداش می دهم اما برای آنها قسم نیز خوردم که اگر از تیم الاتحاد شکست بخورید و از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شوید هر چقدر طلب مالی از باشگاه پرسپولیس داشته باشید را به شما نخواهم داد و آن را بلوکه می کنم. ضمن اینکه بین 20 تا 30 درصد از مبلغ قراردادهایتان جریمه خواهید شد.

وی در همین خصوص افزود: با این وجود متاسفانه شاهد بودیم که پرسپولیس با شگفتی مقابل الاتحاد شکست خورد. البته اشتباهات داوری، نداشتن تمرکز و انسجام بین بازیکنان و کادر فنی از دلایل اصلی دیگری بود که باعث شد تا ما بازی را در زمین الاتحاد به این تیم واگذار کنیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: با شکست مقابل الاتحاد و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تلخ ترین نتیجه ممکن برای من رقم خورد. اما وقتی که برخی از بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست مقابل الاتحاد با بی تفاوتی می خندیدند، شکست بزرگتر و تلخ تری برای من رقم خورد که بهتر است در این خصوص بیش از این چیزی نگویم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: 20 تا 30 درصد جریمه بازیکنان کمترین حقی است که من و هواداران پرسپولیس بر گردن بازیکنان داریم. باید نسبت به طرحی نو و ساختن پرسپولیسی جدید بیندیشیم، باید با دنیزلی نیز جدی تر صحبت کنم تا بتوانیم پرسپولیسی شایسته و قدرتمند را در فصلی که پیش رو داریم برای هواداران به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که مذاکراتی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس با دایی و ابراهیم زاده برای هدایت این تیم در فصل آینده رقابت های لیگ برتر صورت گرفته، تاکید کرد: من وجود چنین مذاکراتی را تکذیب می کنم. ما با هیچ فردی برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده مذاکره نکرده ایم چون با دنیزلی تا پایان فصل آینده قرارداد داریم و او فصل آینده نیز همچنان هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

وی در خاتمه در خصوص بازیکنانی که از پرسپولیس جدا خواهند شد و یا به این تیم خواهند پیوست نیز گفت: دنیزلی دوشنبه به ایران می آید، ما هر گونه مذاکره ای که با بازیکنان انجام می دهیم بر اساس نظر دنیزلی است و او در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان تصمیم نهایی را می گیرد.

 در حال حاضر قرارداد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به پایان رسیده اما جدایی و تمدید نشدن 60 درصد از بازیکنان تیم قطعی است. مطمئن باشید پس از حضور دنیزلی، تا پایان هفته جاری لیست بازیکنانی که از تیم جدا خواهند شد و یا جذب می شوند را اعلام خواهیم کرد.
    


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // از تکذیب مذاکره با دایی تا عیادت سلطان از قلیچ‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با علی دایی


باشگاه ذوب‌آهن با انتشار اطلاعیه‌ای، مذاکره با سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: یحیی گل‌محمدی در باشگاه اصفهانی به عنوان سرمربی باقی می‌ماند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از باشگاه ذوب‌آهن،در اطلاعیه این باشگاه اصفهانی آمده است: باشگاه ذوب‌آهن  اصفهان در پی اخبار منتشره در برخی از رسانه‌ها مبنی بر مذاکره این باشگاه با علی دایی اعلام می‌کند ضمن تمام احترامی که برای علی دایی قائل است اما هرگونه مذاکره رسمی و غیر رسمی با ایشان را به شدت تکذیب و اعلام می‌نماییم و باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم حمایت کامل می‌کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: این در حالی است که این روزها باشگاه ذوب‌آهن  تحت فشار افرادی قرار گرفته که قصد دارند با حاشیه سازی ضمن متشنج کردن جو تیم بی ثباتی‌هایی را به وجود بیاورند اتفاقی که با درایت های دکتر سعد محمدی و اعضای هیات مدیره نتوانسته کار به جایی ببرد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نیز با بیان این که این خبرها حکایت از ادامه حاشیه‌سازی برخی افراد برای بر هم زدن جو سالم تیم فوتبال این باشگاه را دارد، اظهار داشت: با اینکه دوستی دیرینه‌ای با علی دایی دارم اما هیچگونه تغییر و تحولی در کادر فنی صورت نخواهد گرفت، بلکه باشگاه اعتقاد راسخی به توانایی‌های گل محمدی و دستیارانش دارد.