اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب فرو ریختن نمای شیشه‌ای چارسو


مدیر روابط عمومی پردیس چارسو خبر فرو ریختن نمای شیشه ای این پردیس را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی پردیس چارسو خبر فرو ریختن نمای شیشه ای این پردیس را تکذیب کرد.

امیر کاظمی مدیر روابط عمومی پردیس چارسو ضمن رد برخی خبرها مبنی بر اینکه نمای شیشه ای این پردیس بر اثر باد فرو ریخته است، گفت: یکی از شیشه های پردیس چارسو امروز تعویض شده و این موضوع ربطی به باد نداشته و همچنین اینگونه نبوده که بگویند نمای شیشه ای پردیس فرو ریخته است.

وی با تاکید بر اینکه این پردیس کاملا آماده میزبانی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر است، بیان کرد: البته میزبانی این پردیس سینمایی برای برخی منتقدان خوشایند نیست ولی پردیس چارسو کاملا آماده میزبانی است و بهترین خدمات به اهالی سینما و رسانه ارائه می شود.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه در پردیس چارسو برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
آب نمای شیشه ای_آبشار شیشه ای، دیوار شیشه ای با بک گراند طبیعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه تمام شیشه‌یی با نمای شفاف و هزینه بالای خانه‌تكانی!



خانه تمام شیشه‌یی با نمای شفاف و هزینه بالای خانه‌تكانی!

كارلو سانتامبروجیو، طراح ایتالیایی دست به ساخت یك خانه كاملا شفاف زده كه تمام اجزای آن از شیشه ساخته شده است.

در واقع هیچ بخشی از این مكعب آبی رنگ پنهان نیست.

از این رو سانتامبروجیو این خانه مفهومی شیشه‌یی رایانه‌یی را در یك منطقه جنگلی دورافتاده پاكسازی شده به تصویر كشیده كه از دید سایرین پنهان است.

این خانه اكنون در نمایشگاه خیابان پورتلند لندن در دسترس بوده و تصاویر آن برای نمایش مجموعه لوازم خانگی شیشه‌یی سانتامبروجیو مورد استفاده قرار گرفته است.

این خانه مفهومی در پی سفارش یك مشتری ساخته شده و هدف آن بخشیدن یك شكل شفاف به یك شیوه دقیق و اساسی از درك فضاها در آنها بوده است.

این خانه شیشه‌یی با شیشه‌های هفت میلیمتری به شیوه خاصی گرم شده كه ساكنان آن را از عناصر محافظت می‌كند.

خانه مفهومی شیشه‌یی با قیمت چهار هزار پوند بر متر مربع از سه اتاق خواب برخوردار بوده و هزینه كلی آن در حدود 400 هزار پوند خواهد بود.

تقریبا تمام جنبه‌های این خانه از میز غذاخوری گرفته تا پله‌ها از شیشه بوده اما وسایل راحتی مانند تختخواب هنوز همان ساختار قبلی خود را حفظ كرده‌اند./ایسنا

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب