اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب شایعه درگذشت آیت‌ الله سیستانی


برخی از رسانه های عرب زبان عراق از درگذشت مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» در اثر عارضه قلبی خبر داده بودند!

فردا نیوز: برخی از رسانه های عرب زبان عراق از درگذشت مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» در اثر عارضه قلبی خبر داده بودند!

دیروز برخی از رسانه های عرب زبان عراق، درگذشت مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» در اثر عارصه قلبی را خبر داده بودند! در پی انتشار این شایعه، با دفتر این مرجع تقلید در نجف أشرف تماس گرفته شد تا در مورد درستی یا نادرستی آن اخبار و اطلاعاتی دریافت شود.

بر همین اساس دفتر حضرت آیت الله سیستانی درگذشت این مرجع عالیقدر را تکذیب کرده و آن را شایعه ای ساخته ای عنوان کرد.

گفتنی است این اولین باری نیست که دشمنان مرجعیت شیعه، اقدام به انتشار اخباری در مورد درگذشت حضرت آیت الله سیستانی می کنند.


ویدیو مرتبط :
گزارش خبری(شایعه درگذشت استاد محمدعلی کشاورز تکذیب شد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تكذیب شایعه درگذشت آیت‌الله طاهری



 

شایعه فوت آیت‌الله سید جلال الدین طاهری اصفهانی تكذیب شد.

در پی انتشار شایعه‌ای در سطح وسیع در استان اصفهان مبنی بر درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در استان اصفهان دفتر آیت‌الله طاهری، تاكید کرد كه امام جمعه سابق اصفهان در سلامت نسبی قرار دارد و شایعه منتشر شده صحت ندارد.