اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب شایعه بمب گذاری در مترو حقانی


دقایق پیش خبری مبنی بر بمب گذاری در مترو حقانی واقع در بزرگراه حقانی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، شفاف با پیگیری از منابع آگاه، جویای این ماجرا شد.

خبرگزاری ایرنا: دقایق پیش خبری مبنی بر بمب گذاری در مترو حقانی واقع در بزرگراه حقانی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، شفاف با پیگیری از منابع آگاه، جویای این ماجرا شد.

متن این شایعه به شرح زیر است:

ایستگاه مترو حقانی در بزرگراه حقانی دقایقی قبل به  دلیل احتمال بمب گذاری از وجود مسافران تخلیه شد.

دقایقی قبل با انتشار شایعه مبنی بر احتمال بمب گذاری در ایستگاه مترو حقانی - مسافران حاضر در این ایستگاه  با حضور ماموران انتظامی از محل خارج و مجموعه ایستگاه به طور كامل تخلیه شد.

یك منبع موثق در شركت مترو تهران با تایید این خبر افزود: عصر امروز با انتشار شایعه ای مبنی بر احتمال بمب گذاری در ایستگاه مترو- این ایستگاه با حضور ماموران حفاظتی مترو و نیروهای انتظامی تخلیه شد وی افزود: هم اكنون ماموران انتظامی در محل حاضر و مشغول بررسی موضوع هستند.

لازم به ذکر است که ایرنا پس از دقایقی از انتشار این خبر، آن را از صفحه خود حذف کرد.

ممکن است این  شایعات در راستای رزمایش نیروهای ناجا باشد که در سطح شهر و ایستگاه های مترو چند روزی است در حال رزمایش و به حالت آماده باش هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب شایعه بمب گذاری در مترو



پانا: مدیر روابط عمومی مترو تهران شایعه مربوط به احتمال بمب گذاری در ایستگاه شهید بهشتی مترو را تکذیب کرد.

احسان مقدم گفت: طی بررسی به عمل امده در ایستگاه شهید بهشتی هیچگونه مورد مشکوکی مشاهده نشده است و هم اکنون رفت امد در این ایستگاه عادی گزارش شده است.

وی ادامه داد: این ایستگاه بسته نشده است و مسافرگیری در این ایستگاه انجام می شود./پانا