اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب شایعه بمب گذاری در قزوین


در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر بمب‌گذاری در یکی از خیابانهای شهر قزوین، با پیگیری‌های خبرنگار ما این شایعه تکذیب شد.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر بمب‌گذاری در یکی از خیابانهای شهر قزوین، با پیگیری‌های خبرنگار ما این شایعه تکذیب شد.

از ساعت 15 دیروز که با افزایش نیروهای انتظامی و امنیتی استان قزوین در اطراف بانک سپه شعبه چهارراه بنیاد شهرقزوین شایعه بمب‌گذاری در این خیابان منتشر شد.

یک منبع آگاه در قزوین اعلام کرد: جابه‌جایی ماشین‌های پارک شده در اطراف چهارراه بنیاد توسط جرثقیل‌های نیروی انتظامی و همچنین حضور نیروهای نظامی و امنیتی تنها به علت برگزاری مانور خنثی‌سازی بمب در آستانه هفته نیروی انتظامی بود.

یادآور می‌شود این مانور پایان یافته و هیچ جای نگرانی در خصوص وقوع حادثه برای مردم نیست.


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب شایعه بمب گذاری در مترو



پانا: مدیر روابط عمومی مترو تهران شایعه مربوط به احتمال بمب گذاری در ایستگاه شهید بهشتی مترو را تکذیب کرد.

احسان مقدم گفت: طی بررسی به عمل امده در ایستگاه شهید بهشتی هیچگونه مورد مشکوکی مشاهده نشده است و هم اکنون رفت امد در این ایستگاه عادی گزارش شده است.

وی ادامه داد: این ایستگاه بسته نشده است و مسافرگیری در این ایستگاه انجام می شود./پانا