اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب شایعه بمب‌گذاری در تبریز


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، بمب‌گذاری در بازار امیر تبریز را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ علی اسماعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازار امیر تبریز بورس طلا و جواهرات بوده که صبح امروز یک اتفاق موجب بروز شایعه‌ای در خصوص بمب گذاری در این بازار شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: صبح امروز بسته‌ای به صاحب مغازه زرگری در این بازار تحویل داده می‌شود که وی بسته را در مغازه قرار داده و به دنبال کار شخصی مغازه را بسته و محل را ترک می کند.

سرهنگ اسماعیل پور ادامه داد: شاگرد این فرد هنگام مراجعه به مغازه با بسته مواجه شده و به دلیل عدم اشرافیت بر موضوع و با توجه به سنگین بودن بسته، به این جریان مشکوک شده و سپس به دلیل عدم پاسخ ندادن صاحب مغازه به تماس‌های تلفنی‌اش تصمیم می گیرد که پلیس را در جریان قرار دهد که با حضور مامور پلیس در مغازه به دلیل بی‌اطلاعی از ماهیت بسته، به خارج از پاساژ حمل می‌شود که این امر موجب انتشار شایعه وجود بمب در این بازار می شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای فرصت طلب به دنبال انتشار شایعات و ایجاد نگرانی در میان مردم هستند، گفت: استان آذربایجان شرقی در امنیت کامل به سر می برد.


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب شایعه بمب گذاری در مترو



پانا: مدیر روابط عمومی مترو تهران شایعه مربوط به احتمال بمب گذاری در ایستگاه شهید بهشتی مترو را تکذیب کرد.

احسان مقدم گفت: طی بررسی به عمل امده در ایستگاه شهید بهشتی هیچگونه مورد مشکوکی مشاهده نشده است و هم اکنون رفت امد در این ایستگاه عادی گزارش شده است.

وی ادامه داد: این ایستگاه بسته نشده است و مسافرگیری در این ایستگاه انجام می شود./پانا