اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب سخنان آیت‌ الله مکارم درباره توافق


دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای اظهارنظر این مرجع تقلید درباره بیانیه لوزان را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای اظهارنظر این مرجع تقلید درباره بیانیه لوزان را تکذیب کرد.

در اطلاعیه دفتر آیت‌‌الله ناصر مکارم شیرازی آمده است: اخیراً در سایت‌های متعدد از آیت‌الله مکارم شیرازی نقل کرده‌اند که درباره توافق هسته‌ای لوزان، در مسجد اعظم در آغاز درس خارج فقه خود گفته‌اند این قرارداد ایده‌آل ما نیست اما در شرایط فعلی تنها راه بود.

تأکید می‌شود که ایشان نه در درس خارج و نه در جای دیگر مطلقا اظهارنظری درباره توافق هسته‌ای لوزان نکرده‌ و جای تعجب است که آشکارا چنین نسبت‌های دروغی می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
سخنان آیت الله مکارم شیرازی/فاطمیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون وزیر علوم: علیرغم تکذیب صورت گرفنه، فرجی دانا با آیت الله مکارم دیدار داشته است



اخبار,اخبار سیاسی,دیدارفرجی دانا با آیت الله مکارم


اخبار سیاسی - معاون وزیر علوم: علیرغم تکذیب صورت گرفنه، فرجی دانا با آیت الله مکارم دیدار داشته است

در حالی برخی رسانه های منتقد دولت از مخالفت علما برای دیدار با وزیر علوم خبر داده اند که به گفته معاون فرجی دانا، به دلیل یک روزه بودن سفر وزیر علوم به قم، اساسا دیدار با برخی از علما در دستور کار نبوده.

 

ضیا هاشمی معاون وزیر علوم به پیام نو گفته: وزیر علوم با آیات عظام جوادی آملی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شهرستانی، هاشمی شاهرودی، موسوی اردبیلی و علوی گرگانی دیدار می کند و همچنین وزیر علوم دیداری با آیت الله صادق آملی لاریجانی داشتند که با توجه به سابقه دیرینه دوستی ایشان با آقای فرجی دانا در فضایی خصوصی برگزار شد.  


اگرچه آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج از فقه روز گذشته خود گفته بود که دیداری با وزیر علوم نداشته و به انتصاب های وی اعتراض دارد اما ضیا هاشمی گفته که در سفر فرجی دانا به قم، با هماهنگی پسر آیت الله مکارم شیرازی وزیر علوم دیداری با این مرجع تقلید در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم آیت الله کرمانی داشته و طرفین گفت و گوی کوتاهی با هم داشتند. او از سابقه رفاقت آقای وزیر با فرزند آیت الله مکارم از دوران کودکی تا کنون سخن گفته و اضافه کرده که خانواده فرجی دانا برای بزرگان قم شناخته شده هستند.
 اخبارر سیاسی - روزنامه ایران